Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag24°17°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Schapenkop voor je op een rij gezet:

10 reviews over Gasthof Hoeve De Schapenkop in het Nederlands

super fantastisch verblijf

meersman jimmy
28-4-2009

bij Vero & bert en hun 2kids is het super fantastisch om te verblijven. deze vriendelijk mensen staan u bij mer raad en daad.Het eten is super lekker (en voldoende) de kamer zijn zeker gezellig en verzorgd een echte aanrader om een super toffe vakantie te beleven. top

Gereisd Met partner in april 2009

Huiselijke ontspanning

Sander
23-2-2009

Huiselijke sfeer door de gezellige eetzaal met kinderhoek. Geweldige collectie beestjes ook!

Gereisd Met partner in februari 2009

Heerlijke plaats om te ontspannen

A. Serbruyns
23-2-2009

Het wellness-arrangement is een echte aanrader! Mooie kamers, lekker eten, fijne omgeving, zéér vriendelijke eigenaars en een goed uitgekiend arrangement. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in februari 2009

2008

Een echte aanrader!

Katrien De Lamper
19-8-2008

Leuke bed en breakfast in de fantastische streek van de Vlaamse Ardennen. Ideale uitvalsbasis dus voor mooie wandelingen of fietstochten. De hoeve zelf is ideaal voor mensen met kinderen. Konijntjes, geitjes, de hond Jim, een grooote speelweide, je vindt het er allemaal! De kamers zijn uitgerust met een luiertafel, babybedje (met nijntje-lakentjes!) en een babybadje. En de lieve gastvrouw maakt van haar heerlijke gerechten ook steeds een kindvriendelijke versie! Kortom een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Op stap met de kindjes? Een echte aanrader!

An Vermeire
4-8-2008

Hier kunnen de kindjes echt hun hartje ophalen. Veel speelruimte, diertjes die ze mogen helpen voederen, vriendelijke uitbaters, lekker eten in een gezellige rustige sfeer. En als de kindjes tevreden zijn, de ouders ook natuurlijk! Ook in de omgeving is er heel veel te doen.

Gereisd Met partner in juli 2008

Een toffe plaats om ook met de allerkleinsten heen te gaan

Hans, Birte & Jore
2-6-2008

Een toffe plaats om ook met de allerkleinsten heen te gaan. Geen gezeul met reisbedje, relax, verzorgingskussen, speelgoed e.d. want dat staat allemaal ter beschikking Er is zelfs een babybadje op de kamer. Je kan er een mooie buggywandeling maken en Ronse Centrum ligt op een half uurtje wandelen. De BBQ die we kregen was ontzettend lekker en ook het ontbijt was tiptop in orde. Het is ook erg leuk dat je 's avonds nog gezellig iets kan drinken terwijl je kleine spruit al ligt te slapen. Wij kijken al uit naar ons volgend bezoekje met de ganse familie!

Gereisd Met partner in mei 2008

super tof vakantie verblijf voor jong en oud

meersman jimmy
4-2-2008

super tof vakantie verblijf voor jong en oud. goede service. kindvriendelijk. ook ideaal voor motorrijders

Gereisd Met partner in januari 2008

In deze fantastische omgeving is het heel prettig om even

Karin en René
26-1-2008

In deze fantastische omgeving is het heel prettig om even te komen ontspannen: lekker fietsen of wandelen over de Ardense heuvel(tjes) of door het kleurrijke landschap. Om dan ook echt "thuis" te komen in deze gezellige B&B met heel vriendelijke gastvrouw en gastheer, die heerlijke en voedzame maaltijden bereiden en hun gasten een echt "welkom-gevoel" geven. Voor ons zeker een ervaring om te delen en zelf ook nog weer terug te komen.

Gereisd Met partner in september 2007
2007

Een warm onthaal, lieve mensen, een geweldig ontbijt met

rossi
18-11-2007

Een warm onthaal, lieve mensen, een geweldig ontbijt met zorg klaargezet, verse broodjes worden er 's morgens door de eigenaar gehaald. De bedden liggen lekkerder dan ons eigen bed!!! Zeker voor kinderen is het denk ik erg leuk.

Gereisd Met partner in november 2007

zeer goed en kindvriendelijk De gastvrouw kookt zeer is en

Patrick Viviane Roels Sevenhant en kleinkinderen
12-8-2007

zeer goed en kindvriendelijk De gastvrouw kookt zeer lekker eten De gastheer is zeer vriendelijk en eet mee met de gasten Indeling met één grote tafel en ruime speelhoek in de eetruimte bevordert de contacten met volwassenen maar ook onder de kinderen Besluit: een echte AANRADER

Gereisd Met partner in augustus 2007

Gasthof info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hoeve De Schapenkop in Ronse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hoeve De Schapenkop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.