4 tips over Gasthof Hoeve De Schapenkop

• Beyens, 08-04-2013

Wandel- en fietsmogelijkheden te over in deze streek. Doe ook in Ronse de wandeling met Rosalie( zeker met kinderen)

• Familie Apers & Peremans, 19-06-2012

Mooie omgeving b.v. wandelen in het Muziekbos prachtig bos met kinderspeelweide Bezoek aan Ronse en Oudenaarde

• B&B Hoeve De Schapenkop, 13-04-2009

Buggywandeling: 5km ! Vertrek vanop de hoeve. Wandeling is overgenomen door Toerisme Ronse. Route via Route You te bekijken !

Schapenkop Kids Fietsroute: 18km ! Vertrek vanop de hoeve. Fietsroute voor ongeoefende benen en/of kinderen. Route via Route You te bekijken !!

• Fam D te M, 03-11-2009

FIETSROUTE 18 km fietsplezier aan de voet van de heuvels van de Vlaamse Ardennen. Vlakke fietstocht rond Ronse met mogelijkheid tot een "volderke" ! (zie Volderke Schapenkop Kids Fietsroute) Onderweg verschillende mogelijkheden om even te pauzeren. Volgt een stukje van de historische "Fiertelommegang" Bij overnachting in B&B Hoeve De Schapenkop: Gratis gebruik van onze fietskar en roadbook (bolletje-pijl). Website : http://www.routeyou.com/route/view/89743/fietsroute-schapenkop-kids-fietsroute

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Schapenkop voor je op een rij gezet: