Gasthof Hoeve De Schapenkop

Gasthof Hoeve De Schapenkop
9,3

4 tips over Gasthof Hoeve De Schapenkop

Beyens, 8-4-2013

Wandel- en fietsmogelijkheden te over in deze streek.

Doe ook in Ronse de wandeling met Rosalie( zeker met kinderen)

Familie Apers & Peremans, 19-6-2012

Mooie omgeving b.v. wandelen in het Muziekbos prachtig bos met kinderspeelweide

Bezoek aan Ronse en Oudenaarde

Fam D te M, 3-11-2009

FIETSROUTE

18 km fietsplezier aan de voet van de heuvels van de Vlaamse Ardennen. Vlakke fietstocht rond Ronse met mogelijkheid tot een "volderke" ! (zie Volderke Schapenkop Kids Fietsroute) Onderweg verschillende mogelijkheden om even te pauzeren.

Volgt een stukje van de historische "Fiertelommegang" Bij overnachting in B&B Hoeve De Schapenkop: Gratis gebruik van onze fietskar en roadbook (bolletje-pijl). Website : http://www.routeyou.com/route/view/89743/fietsroute-schapenkop-kids-fietsroute

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve De Schapenkop voor je op een rij gezet:

B&B Hoeve De Schapenkop, 13-4-2009

Buggywandeling: 5km !

Vertrek vanop de hoeve.

Wandeling is overgenomen door Toerisme Ronse.

Route via Route You te bekijken !

Schapenkop Kids Fietsroute: 18km !

Vertrek vanop de hoeve.

Fietsroute voor ongeoefende benen en/of kinderen.

Route via Route You te bekijken !!