Géén boekingskosten
/België/Oost Vlaanderen/Ronse/Gasthof Ronse/Gasthof Hoeve De Schapenkop

Hoeve De Schapenkop

Gasthof
BelgiëOost VlaanderenRonse

We hebben de beste aanbieders voor Gasthof Hoeve De Schapenkop voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 73 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 73 reviews

Gasthof info

• Rolstoel toegankelijk
Meer gasthof info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over Hoeve De Schapenkop

• 10Hoi Yan Leung03-04-2018

Fantastisch verblijf!

Meest kindvriendelijk verblijf dat we ooit hebben gedaan. Kindjes hebben zich erg naar hun zin gehad! Ook leuke uitvalsbasis als je wilt combineren met Pairie Daiza. Topweekend!

• 9Katrijn24-09-2017

Super lieve mensen en enorm kindvriendelijk! Onze kindjes hebben zich hier geen moment verveeld en dus was het voor ons ook een weekendje ontspanning.

• 9Ellen25-07-2017

Enorme aanrader zelfs al met heel jonge kindjes!

Kindvriendelijk stond op hun website en dit is absoluut een understatement! Vooral ons zoontje van 1 stak veel deugnieterij uit waarover we geen enkele opmerking hebben gekregen wat door ons zeker geapprecieerd werd. De speelhoek is een paradijs zelfs al voor heel jonge kindjes wat me verheugde. Het voedermoment na het ontbijt is een heel avontuur waarbij ook de allerkleinsten niet vergeten worden. Mijn oudste zoontje is hooggevoelig onder andere voor geluid van bijv. de mekkerende schaapjes in dit geval en ook hiervoor had de eigenaar aandacht en probeerde hem er op zijn eigen tempo toch bij te betrekken. Dit is heel fijn om als ouder te ondervinden. Met een babybadje, verzorgingstafel, luieremmer en scheidingswand op de kamer werd het een heel ontspannende vakantie! Het ontbijt is heel gevarieerd en lekker! Er zijn ook fietsen met fietskar te huur zodat men de mooie streek ontspannend kan verkennen! Kortom absoluut een aanrader deze B&B!

• 10Soelaika van eyck13-11-2016

Supergezellige plaats

Heel kindvriendelijk. Wat heeft men nog meer nodig? Een mooie streek waar je tot rust kan komen met je kroost . Voor herhaling vatbaar!

• 9S. Verhelst & kids03-11-2016

Super genoten van B&B en omgeving!

Deze B&B is de max voor kleine kinderen; je kan er even tussenuit zonder een ganse verhuis op te moeten zetten. Alles is er voorhanden (behalve de papjes en de pampers :-) ). Kindjes kunnen ter plaatse kennismaken met de diertjes ('s morgens voedersessie), er is een mooie grote tuin om in te vertoeven, binnen een heuse speelhoek. Heel rustig gelegen, nabij centrum Ronse en het Muziekbos. Niet voor niets zijn we er al meerdere keren geweest! :-)

• 9Nele31-07-2016

Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Onlangs 4 dagen verbleven in 'De Schapenkop ' samen met ons zoontje van 2j. Heel verzorgde kamers met alle benodigdheden voor de kinderen. Een leuke en ruime speelruimte beneden met voor ieder wat wils ( speelgoed voor verschillende leeftijden/interesses en een ruime lees/tvhoek voor de volwassenen ). Een grote tuin met ook hier weer een groot aanbod van speeltuigen ( volledig omheind dus de kinderen kunnen hier fijn rondlopen ) . Lekker gegeten en een gevarieerd menu met aandacht voor allergieën. ( het eten wordt wel pas na 19u geserveerd ) En het toppunt van de dag is het voedermoment van de dieren waaraan onze zoon met heel veel enthousiasme deelnam. Wij gaan zeker een keertje terug !

• 10Debby en Natalie25-07-2016

Meer dan fantastisch!!!

Zeer kindvriendelijk! Onze kinderen (en wij ook) hebben hier een fantastisch weekend beleefd. De tuin is groot, zeer veilig, terwijl de ouders toekijken vanuit de ligzeteltjes kunnen de kinderen de veilige tuin verkennen. De dieren eten geven is een heuse belevenis. Het eten is ECHT lekker. De speelruimte die gelegen is naast de eettafel is een grooooote meerwaarde. De ouders kunnen lekker blijven zitten terwijl de kids weer wat nieuw speelgoed ontdekken. De kamers zijn heel ruim. De aparte kinderkamer is ook weer een pluspunt. En als kers op de taart, de bediening is echt TOP, Vero en Bert zijn ongelooflijk vriendelijk, gastvrij, altijd in de buurt als je ze nodig hebt! Wij gaan volgend jaar terug!

• 8bezoeker Destelbergen03-12-2015

Goed verblijf met kleinkinderen

dit is de mail die ik stuurde na verblijf : "Bij deze wou ik jullie nog eens bedanken voor de fijne tijd die we vorige weekend in jullie B&B mochten doorbrengen. We hebben ervan genoten. Alles wat beschreven stond op internet (website, pers, facebook,..) stemde overeen met of overtrof zelfs de werkelijkheid. Ik zal jullie zeker aanbevelen. Ook het feit dat we vegetarisch konden eten vonden we super, en jullie aandacht voor het milieu vinden we ook belangrijk en lovenswaardig"

• 9Van Vrekhem Micheline22-03-2015

Zeker voor herhaling vatbaar!

Met kinderen en kleinkinderen op weekend geweest in de Schapekophoeve. We hebben enorm genoten en werden heel gastvrij ontvangen. Alles was dik in orde. Mevrouw had heerlijk gekookt voor ons en de kleintjes. Heel kindvriendelijke B&B. Ook heel leukd dat de kleintjes mochten helpen de dieren te voederen. Wij komen zeker terug !

• 10Veerle en Yuna de gryze02-08-2014

Supertijd met de kleine meid.

Een heel leuk verblijf gehad.Heel kindvriendelijke omgeving,het mee mogen voederen van de diertjes,de afgesloten tuin boordevol speelgoed,superlekker ontbijt en avondeten(ook aangepast aan de kleintjes),alles tot in de puntjes verzorgd en vooral heel vriendelijk en gastvrij ontvangen door Bert en Vero. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gasthof Hoeve De Schapenkop info

Het complex