We hebben een aantal aanbieders voor Ronse voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ronse voor je op een rij gezet:

Reviews over Ronse

Toffe kerstmarkt, geen fietsen huren bij Tsjaka

Koen,
    20-12-2015

Wij verbleven in het super leuke weekendhuis Adelaïde. Leuke kerstmarkt. Zaterdag mountainbikes gehuurd bij Tsjaka (Ijsmolenhove); fietsen waren in zeer slechte staat, dus zeker hier geen fietsen huren! Wel zeer mooie omgeving om te mountainbiken!

Gereisd met vrienden in december 2015

Leuk stadje voor een dagje uit

Van Woensel,
    19-5-2013

Het MUST (textielmuseum) is een must ... en we hadden een zééér bevlogen gids tijdens het geleide bezoek aan de weverij. De Hermes crypte is tevens de moeite waard. En we hebben zelfs genoten van een stadswandeling in de regen ....

Gereisd met partner in Fri May 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische stad in een prachtige omgeving

jan,
    23-5-2011

ideaal voor een weekend prachtig die vlaamse ardennen schitterende art deco huizen st hermes kerk met de crypte hele leuke en mooie cafees en terassen bourgondische sfeer opvallend vriendelijke bevolking

Gereisd met vrienden in januari 2011

Mijn mening over Ronse: Prachtige omgeving ! Heel mooie te

Barbara,
    4-6-2008

Mijn mening over Ronse: Prachtige omgeving ! Heel mooie pareltjes te ontdekken: - de Crypte is om stil van te worden - het textielmuseum herleeft door het enthousiasme van de meneer die ons alles heeft getoond. - Als streekproduct staat de St.Hermeskoffie voor ons op nummer één. (ga zeker eens proeven !) - De grote markt is verkeersvrij waardoor we op een terrasje "gerust" konden genieten van ons drankje. (toegegeven; het was heel rustig ...)

Al dat gezeur en negatief over Ronse vinden wij onnodig, overdreven, kortzichtig en ga zo maar door. Ik zou wel eens een stad willen zien waar niets leegstaat ... Ronse is naar ons mening goed bezig om het de toeristen naar hun zin te maken. Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd hé !

Wij hebben onze nieuwe vakantie al geboekt ! Tot dan !

Gereisd familie in mei 2008

Buiten het Carnavalseizoen en de zomer is er niet veel te

Simon,
    15-4-2008

Buiten het Carnavalseizoen en de zomer is er niet veel te beleven in Ronse. Wij waren er om dichtbij de Ronde van Vlaanderen te zijn en dat bleek op zich een goede keus. Ronse zelf laten we voortaan links liggen... of misschien eens een terrasje pakken in de zomer?

Gereisd met partner in april 2006
Ronse scoort een 8,6 uit 10, op basis van 16 reviews