Bed and Breakfast Hof Ter Lucht

Bed and Breakfast Hof Ter Lucht
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hof Ter Lucht voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Hof Ter Lucht in het Nederlands

Fantastisch, wij komen zeker terug.

Chris-Rudi,
2-5-2018

Met 3 koppels op wandelweek-end naar B&B Hof Ter Lucht. De lieve gastvrouw bood ons bij aankomst een welkomstdrankje aan en ondertussen kregen we al wat wandelinformatie aangeboden.

De kamers zijn netjes, gezellig ingericht, alles pico bello in orde. Ook het ontbijt was heerlijk. We kwamen niets te kort. En tijdens het ontbijt geniet je van het mooie landschap.

We hadden een beetje pech met het weer maar toch hebben we elke dag mooie wandelingen gemaakt. En het zwembad bood ook een mooie afwisseling .

Niets is de gastvrouw te veel. Mee naar een restaurantje zoeken, 's avonds nog een kopje thee ...

Wij hebben nog niet alle wandelingen gedaan maar komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in april 2018

een zalige b&b

Maria & Erik
12-8-2012

vorige week voor een paar dagen in deze fantastische b&b verbleven.

Bij aankost en een gul onthaal geniet je direct van het mooie uitzicht.

De kamers zijn mooi en kraaknet met een zeer goed bed.

Het ontbijt is goed maar niet overdreven.Maar dan het avondeten, een sterrenrestaurant waardig.

Wij hebben hier echt genoten. Bedankt Carinne & Daan

Gereisd met partner in augustus 2012

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hof Ter Lucht in Petegem-aan-de-Schelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hof Ter Lucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.