Reviews over Petegem-aan-de-Schelde

Fantastisch, wij komen zeker terug.

Chris-Rudi,
    2-5-2018

Met 3 koppels op wandelweek-end naar B&B Hof Ter Lucht. De lieve gastvrouw bood ons bij aankomst een welkomstdrankje aan en ondertussen kregen we al wat wandelinformatie aangeboden.

De kamers zijn netjes, gezellig ingericht, alles pico bello in orde. Ook het ontbijt was heerlijk. We kwamen niets te kort. En tijdens het ontbijt geniet je van het mooie landschap.

We hadden een beetje pech met het weer maar toch hebben we elke dag mooie wandelingen gemaakt. En het zwembad bood ook een mooie afwisseling .

Niets is de gastvrouw te veel. Mee naar een restaurantje zoeken, 's avonds nog een kopje thee ...

Wij hebben nog niet alle wandelingen gedaan maar komen zeker nog eens terug.

een zalige b&b

Maria & Erik,
    12-8-2012

vorige week voor een paar dagen in deze fantastische b&b verbleven.

Bij aankost en een gul onthaal geniet je direct van het mooie uitzicht.

De kamers zijn mooi en kraaknet met een zeer goed bed.

Het ontbijt is goed maar niet overdreven.Maar dan het avondeten, een sterrenrestaurant waardig.

Wij hebben hier echt genoten. Bedankt Carinne & Daan