Hotel Molenwiek

8.2Fantastisch

België, Oost Vlaanderen, Parike-Brakel

Op vakantie geweest naar Molenwiek?

8.2Fantastisch

26 reviews over Hotel Molenwiek

• 10Jacques Van Dyck15-08-2015

Genoten

We zijn voor de zesde maal naar het Hotel Molenwiek geweest. Reden, simpel de vorige malen waren we zeer tevreden. Het ontvangen was goed, Carla ontvangt ons zeer hartelijk zoals altijd. De kamers zijn zeer netje Goed Wi-Fi ontvangst dat wij ten zeerste op prijs stellen. Roland is echt een goede kok, wat hij klaarmaakt is echt om van te genieten. Hij is geen 3 Sterre kok van het Hotel Hilton maar wat hij u voorschotel is echt fantastisch lekker., Voor wat prijs-kwaliteit betreft zou in zeker 10/10 geven. Carla en Ronald, ik zou zeggen doe zo verder en we komen zeker nog terug. Het gezellig babbeltje op onze eerste avond op jullie terras, met een lekkere koffie en een cognacje daar heb ik en zal ik steeds een goede herinnering aan hebben. Tot de volgende maal dan. (hopelijk niet tot volgend jaar maar zeker nog in 2015

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Lieve en rita08-08-2015

Fantastich hotelletje.

Klein maar gezellig hotelletje met heel mooi uitzicht. Heel gezellig restaurantje. Dikke proficiat aan de chef kok want het eten was super lekker en verzorgd opgediend. Heel vriendelijke mensen. Wij hebben geen negative opmerkingen voor hotel Molenwiek. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Jacques Van Dyck18-07-2014

Een mooie verblijf

We hebben er weer van genoten. Het is reeds de vijfde maal dat we er zijn geweest en telkens moeten wet spijt vertrekken. Wij nemen altijd een arrangement en zijn altijd zeer tevreden geweest. Het lekker eten, de familiale sfeer van dit hotel is fantastisch. De bediening is correct en aan Carla mag je alles vragen, ze zal u zeker helpen om het probleempje te lossen. Je kunt er fietsen huren met of zonder lunchpakket. Goede ligging kort bij Geraardsbergen en Oudenaarde. Ronse op korte afstand is ook te doen. Wij zullen zeker nog teruggaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Dossche Elmar20-05-2014

Om terug te keren

Wij kennen Hotel Molenwiek in Parike reeds enkele jaren en hebben daar reeds enkele keren verbleven, telkens voor 7/8 dagen. Nu, in de maand mei 2014, waren we daar gedurende ruim 2 weken, op basis van half pension. We zijn nog steeds even enthousiast over ons verblijf aldaar. Het is een hotelletje waar men zich thuis voelt. Men wordt er warm onthaald. De regionale keuken bevalt ons enorm en is zeer afwisselend.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Segers Jan 14-08-2013

Gezellige fietsdriedaagse in de Vlaamse Ardennen

Hotel Molenwiek in de Vlaamse Ardennen te Parike is een rustig hotelletje waar 's morgens een lekker ontbijt en 's avond de patroon zijn gasten uitmuntend verzorgd. "Lekker"
    Van hieruit hebben we de vlaamse ardennen met heuvels leren kennen waaronder de muur van Gerardsbergen, Oudenaarde enz. Als ook onze elektrische fietsen kunnen testen gedurende drie dagen die we in de afgesloten garage veilig konden opbergen. Bedankt aan de uitbaters, we hebben ervan genoten.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9De Groot11-08-2013

Zeer toffe bestemming,doen we a.g.b.zeker nog

We zijn hier zeer goed verzorgd,vooral mijn echtgenoot kreeg zeer veel begrip met zijn handicap!!!Dikke merci.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Anke22-07-2013

Heerlijk dineren in een rustig en charmant kader

Voor het eerst gaan eten bij Hotel Molenwiek en we komen zeker terug! Rustige en groene omgeving, vriendelijke bediening, heerlijk en vers eten, eerlijke prijzen,...

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Tom22-07-2013

Leuk hotel/restaurant in rustige omgeving

Ruime keuze ontbijt / de artizonale garnaalkroketten waren zeer lekker / en van het zelfgedraaide ijs zou ik blijven eten :-)

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9katleen vanneste13-10-2012

Leuk hotel in een prachtige omgeving !

Wij hebben genoten van de familiale sfeer - het lekkere eten - mooie streek. Een ideale plaats om er nog eens te vertoeven !

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Vanneste Mieke01-10-2012

Rustig en gezellig hotel

Prachtig gelegen hotel in de Vlaamse Ardennen. Prijs kwaliteit is dit hotel een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

Hotel Molenwiek info