Bed and Breakfast Het Leerhof

Bed and Breakfast Het Leerhof
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Het Leerhof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Het Leerhof in het Nederlands

Een mooie plek met vriendelijke mensen

peter biesmans
7-6-2015

Een aanrader voor iedereen in een rustige,mooie omgeving

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Ongedwongen en gastvrij

Ivo, Jolanda, Monique en Anja
5-10-2010

Hotel Leerhof hebben we bezocht met vrienden. De uitbaters zijn erg vriendelijk en geven je al snel 'n gevoel van gastvrij en je thuis te kunnen voelen. Veel info over de streek. De ontspaningsruimte en leeszaal is erg aangenaam om in te vertoeven. Voor 's avonds zijn er diverse gezelschapspelen aanwezig en er zijn diverse hoekjes om te genieten. Het ontbijt en avondmaal is lekker. Iemand van onze vriendenkring heeft 'n glutenallergie en het was geen enkel probleem om maaltijden klaar te maken zonder gluten, die bovendien lekker waren. Leuk zijn de neerhof dieren op het domein zoals kippen, hond (erg leuk) en de ezels. Kortom wij hebben samen met onze vrienden erg genoten van 'n vierdaagse in dit hotel met veel bezienswaardigheden in de omgeving en de mooie wandelroutes. In de nabijheid is 'n kaashoeve, dat zeker 'n aanrader is om te bezoeken. Goede prijs/kwaliteit verhouding vonden wij. We keren er nog naar terug.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

super knap hotel

jos lenaerts
9-4-2010

dit is voor ons het mooiste wat brakel te bieden heeft ... zijn er 10 keer geweest ... altijd lekker biologisch eten, je kan gebruik maken van heel het complex met biblitheek, rustige zithoeken ...

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 09 2010 12:35:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Het Leerhof voor je op een rij gezet:

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Leerhof in Parike-Brakel , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Leerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.