Bed and Breakfast De Groene Weg

Bed and Breakfast De Groene Weg

9Fenomenaal

België, Oost Vlaanderen, Parike-Brakel

Op vakantie geweest naar De Groene Weg?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast De Groene Weg

• 9peter_seline06-05-2015

Prachtige ligging, mooie landelijke accommodatie.

De Groene Weg is een rustig gelegen Bed and Breakfast. Wij hebben de afgelopen dagen met familie(9 pers.) in een drietal kamers verbleven. Deze kamers zijn schoon, landelijk ingericht en hebben heerlijke bedden. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer goed en we konden helaas maar een avond een diner nuttigen. Dit hadden we graag iedere avond gedaan, er zijn echter genoeg eetgelegenheden in de omgeving. De omgeving is uitstekend geschikt voor mooie wandelingen/fietstochten. Wij hebben echter ook Brugge(1 uur 10) Brussel en kasteel Gaasbeek(50 min) bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Margaretha23-07-2014

Rust voor sportievelingen

Groene weg is een heerlijke bed en breakfast, kamers liggen rondom+ de binnenplaats van de oude hoeve. Ontvangst prima, alles tot in detail verzorgd. De eigenaars zijn zelf fanatieke wandelaars en fietsers en verzorgen hun gasten zoals zij zelf zouden willen ervaren. Kijk maar op hun website, klopt precies.

Gereisd met partner in juli 2014

1 tip over Bed and Breakfast De Groene Weg

• peter_seline, 06-05-2015

Recreatiepark De Gavers in Geraardsbergen is erg leuk voor kinderen. Heerlijk gegeten bij Huize Agnes(hoofdgerechten rond 20 Euro, nagerechten vanaf 7 Euro) in Brakel. Heel enthousiaste eigenaar die graag tips geeft over de omgeving.

0 vragen over Bed and Breakfast De Groene Weg

Bed and Breakfast info