Bed and Breakfast Bedlehem

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

heel goed verblijf

rosseel myria
26-3-2016

Heel mooie bed and breakfast;prachtig. Gelegen, fantastisch uitzicht en supervriendelijke gastvrouw, heel lekkerontbijt!!!!

Bedlehem is de ideale startplaats om een schitterende streek te verkennen

Relaxen in de Vlaamse Ardennen

Tom
10-6-2014

We hebben een geweldige tijd gehad in Bedlehem.

Alles begint uiteraard met het vriendelijke en gastvrije onthaal door de gastvrouw (Karen).

Wij hadden de koningenkamer geboekt en deze voldeed volledig aan onze verwachtingen. De kinderen vonden het ronde bed het einde. Zelf vonden we het geweldig dat enkel de badkamer ons met de kinderen scheidde.

Alles is voorhanden van handdoeken en washandjes tot spelletjes en boek(jes).

Het ontbijt heeft ons zeker weten te bekoren: elke dag een vers en ander sapje, eitjes zoals je het wilde, een overvloed aan brood(jes) en koeken, koffie, thee,...

Kortom een echte aanrader voor mensen die willen genieten van een echte B &B in één van de mooiste regio's die ons land rijk is.

Goede ontvangst en kamer.

Wendy-Erwin
11-9-2013

Zeer goede ontvangst door de gastvrouw. Kamer had alles naar wens. Nadeel is wel dat badkamer en wc niet gescheiden van de slaapkamers. Ontbijt was uitgebreid met een lekker vers bereid vruchtensap.

helemaal genieten

Sarah Vertommen
1-1-2013

Héél warme ontvangst, bijzonder smaakvolle kamers, kindvriendelijk en overheerlijk... Wat kan je nog meer verlangen?

Een échte aanrader !

Van Nieuwenborgh Georges
24-9-2012

Zéér mooie ligging ! Supervriendelijke gastvrouw, mooi ingerichte kamers en héél lekker ontbijt.

Een échte aanrader !

Heerlijk genieten

Judy
29-6-2012

We hebben niet ten volle kunnen genieten van ons verblijf in deze heerlijk B&B omdat we familieverplichtingen hadden , maar onze kennismaking smaakt naar meer. We werden heel hartelijk ontvangen en verwend : het ontbijt is een ervaring op zich 'gewoonweg hemels'. De kamers zijn leuk ingericht, met aandacht voor detail. We gaan zeker nog eens terug!

Rustige mooie plek

Jan&Kristina
30-9-2011

2 mooie echt relaxe dagen gehad met hartelijk ontvangst van Karen zeer mooie kamer "Gabriel" met mooi uitzicht en 's morgens een goed en stevig ontbijt maar vooral een zeer vriendelijke en liefje gastvrouw en dat is onbetaalbaar.

Een aanrader

Een mooi en gastvrrij Bed and Breakfast!!

Jos en Ineke
19-9-2011

Mooie sfeervolle kamers. Na een heerlijk uitgebreid ontbijt een goede uitvalsbasis voor het ontdekken van de Vlaamse Ardenennen. Zowel per fiets als wandelend mooi en veelzijdig. Ook voor autorijders een aanrader om via de uitgezette route met borden het landschap te ontdekken.

De gastvrijheid van de eigenaren van Bedlehem is groot.

Aanrader voor comfortminnende rustzoekers.

Elke & Kris
13-6-2011

Prachtige ligging ; smaakvolle ingerichte kamers met adembenemend uitzicht ; zeer verzorgd ontbijt ; service is een tweede natuur voor Karen en Jeroen ; een parel die je iedereen zou willen aanraden, maar tegelijk voor jezelf zou willen houden ; kortom hemels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bedlehem in Parike-Brakel , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bedlehem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bedlehem scoort een 9.64 uit 10 op basis van 17 reviews.