Hotel Moriaanshoofd

9.6Fenomenaal

11 reviews over Hotel Moriaanshoofd

• 10miloryan23-08-2015

subliem

met 4 koppels vrienden genoten van vriendelijkheid, culinaire uitleg, culinair genieten, tof gewoon. Een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Viviane27-05-2015

rust verzekerd

in Hotel Moriaanshoofd kan je vanop het terras, vanuit je kamer, zelfs vanop je bed genieten van de natuur want je hebt zicht op een prachtig en verzorgd park, je kan zelfs een ochtend- of avondwandeling maken in het park, je hoeft het domein niet te verlaten om er de rust te vinden. Ideaal ook voor ochtendmeditaties in de natuur. Het ligt ver weg van de verkeersdrukte en lawaai (kamers aan de kant van het park) en toch dichtbij het wegennet. Ideaal gelegen voor wandelaars en fietsers (o.m. Mullem te voet en per fiets bereikbaar vanaf het hotel). Zeer goed bed en heerlijke lederen zetels. Verzorgd badlinnen. Geen tapijten maar wél een inloopdouche = ideaal voor mensen met een fysieke beperking. Vriendelijk personeel. Dagelijkse schoonmaak. Half pension (zeer lekker) op de sluitingsdagen van het restaurant waar je het lekkerste gegrild vlees kunt eten.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Godfried Onraedt De Panne10-05-2013

Héél mooie luxe-kamers met vijverzicht!

Reeds een achttal weekends doorgebracht bij Joris. Steeds weer vriendelijk, lekkere grillmaaltijden s'avonds, héél mooie whiskycollectie aan de bar, verzorgde luxekamer met zicht op tuin en vijver, en...stilte! Ruime parking vlak voor de kamer, dus veilig. Verzorgd ontbijtbuffetje met nieuwe koffiemachine. Bij mooi weer aperitieven en zelfs eten op het zonnig terrasje voor de zaak. Na de zomer zou er zelfs een wellness bijkomen met sauna, zwembadje en hamman. Goed bezig.....

Gereisd met partner in mei 2013

• 10billie30-04-2013

sterren waardig

wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte met terras en mooi zicht,goed ontbijt en een top gril restaurant en supervriendelijke bediening,

Gereisd met partner in september 2012

• 9B.Helwegen09-01-2013

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Uitstekend en gemoedelijk hotel met diverse fietsroutes.Bereikbaarheid uitstekend.Economy kamers zijn eenvoudig ingericht maar schoon en in orde.Nieuw gedeelte modern ingerichte kamers perfect.TV en internet op kamer.Eten is perfect en met veel zorg toebereid, Lekker!! Voor elk wat wils.Zeer vriendelijke eigenaar .Alle mogelijke info van omgeving verkrijgbaar.Aanrader!

Alleen gereisd in januari 2013

• 9christophedepoorter04-12-2012

Zeker aan te bevelen

Wij zijn aldaar geweest het weekend van 30.11-01.12. De comfort kamer was prachtig, niets op aan te merken. Het avondeten op de grill was uitstekend, doch als voorgerecht kregen we 2 maal soep, jammeer dat we éénmaal niet iets anders kregen vanop de grill. Mooie omgeving om te wandelen

Gereisd met partner in november 2012

• 10Van Hamme rudi14-10-2012

Mooie vakantie

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in jullie hotel. Het eten was overheerlijk en zeer ruime porties. Echt een aanrader voor fietsers en wandelaars. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9A. Buijs20-08-2012

Mooie locatie, gemoedelijke gastheer en vrouw

Hotel Moriaanshoofd is een voorbeeld van de Belgische gemoedelijkheid, vriendelijk en voor alles is een oplossing. Eten was fantastisch niets op aan te merken en alles met liefde bereid. De kamers waren nieuw en prima, een hor zou prettig wezen en het was erg warm toen wij er waren maar geen airco. Maar ach dat alles valt in het niet bij het goede gevoel wat wij over hebben gehouden aan ons bezoek. Wil je gaan fietsen, 's avonds lekker eten en een goed slaapadres dan ben je hier op je plek we raden het iedereen aan. Centraal gelegen en van de gastheer krijg je alle informatie over de omgeving. 's avonds lekker op het terras een belgisch biertje doen en je vakantie is compleet. prijstechnisch prima, uitzicht op de grote tuin prachtig, kamers schoon en comfortabel, voor kinderen excelente locatie.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Sandrine Haemers29-07-2012

Een echte aanrader!

Net een weekendje achter de rug in een luxe kamer met half pension. het was super... De kamer is fantastisch. Het terras heeft een fantastisch uitzicht op de tuin. Het eten kon niet beter. heel lekker, heel verzorgd, ... helemaal niets op aan te merken. het personeel is heel vriendelijk. Het is meer dan z'n prijs waard. de omgeving is ook heel mooi. fietsen en wandelen kan je er naar believen doen. wij gaan zeker nog terug...

Gereisd met partner in juli 2012

• 9johan declerck03-04-2012

eentje uit de duizend

net een weekendje in moriaanshoofd verbleven met de broers en zussen voor de 85ste verjaardag van ons moeder. Onvergetelijk, prima kamers in het oudere gedeelte en perfecte kamers in de nieuwe vleugel. Het is er bijzonder warm en gezellig. Uitbaters en personeel doen hun uiterste best om alles piekfijn te regelen, vriendelijk en getuigend van vakbekwaamheid. En het eten is subliem, uitstekende kwaliteit, door een CHEF-kok bereid en perfect op een bord geschikt. De grill in het midden van het restaurant doet je het water in de mond komen. Heerlijk vertoeven. Vooral een plek om zeker terug te gaan.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Hotel Moriaanshoofd info