Vakantiehuis De Oude Notelear

VakantiehuisWeer vandaag24°17°

1 review over Vakantiehuis De Oude Notelear in het Nederlands

prima plek om te relaxen

ingrid
30-4-2013

het is een leuk pittoresk vakantiehuis met voldoende ruimte en in de keuken is alles aanwezig wat je nodig hebt om te koken

de eigenaars wonen ernaast en zijn aardige en vriendelijke mensen

het ligt in een rustige en groene omgeving

prima om hier te verblijven voor een korte of een wat langere vakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Oude Notelear in Oudenaarde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Oude Notelear zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Oude Notelear scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.