Hotel Da Vinci

1 review over Hotel Da Vinci in het Nederlands

Fijne huiselijke locatie

Wim en Jose Souren
3-7-2016

Klein charmant hotelletje met een uiterst toegewijde en vriendelijke uitbater. Hij heeft hart voor de zaak en hij probeerd het je naar je zin te maken. We hebben een super 5gangen diner gegeten. De hoteleigenaar is niet alleen reseptionist maar ook de kok. We hadden gekozen voor het aspergemenu. Het ontbijt was ook super. Je krijgt er nog alles aan tafel geserveerd. Geen gedoe met buffet. En heerlijke sapjes voor erbij. Geen aangelengde maar puur zelf gemaakte sap. De kamers zijn variërend. Onze was niet zo geweldig en klein, maar er was ook een kamer aan de voorkant die was super. De deur stond toevallig open. Maar alles is er schoon en je waande je terug in de tijd. Dat was de charme die het leuk maakte. En niet te vergeten je at met onderbord en zilveren bestek. Het heeft ons goed bevallen. het is voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Vinci in Oudenaarde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Vinci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.