Bed and Breakfast Rijbaan Molenzicht

10Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Oost Vlaanderen, Ninove

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Rijbaan Molenzicht?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Rijbaan Molenzicht

• 2018
    10Ilse van Hoof01-05-2018

Hele fijne plek in mooie omgeving!

Erg fijne B&B, super gelegen in rustige en mooie omgeving. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Ze hebben voldoende tips mocht het je daaraan ontbreken. De kamers zijn mooi en schoon, de bedden goed. Het ontbijt is heerlijk en eerlijk! Verse broodjes en vleeswaren. De aangeboden eieren hebben wij overgeslagen en bewaard voor de volgende keer. Knusse ontbijtzaal! Ook onze hond was meer dan welkom. De paarden op Rijbaan Molenzicht waren bij onze dochter favoriet. Wij vonden het fijn om te vertoeven in deze ongedwongen sfeer, gecreeërd door de eigenaren: Hans en Sabrina. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

0 tips over Bed and Breakfast Rijbaan Molenzicht