Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over De Notelaar

• 9J. Vanden Abeele08-10-2018

Bijzonder hartelijk en warm

De ontvangst was bijzonder hartelijk en warm. Bart en Els hebben ons alles verteld wat we moesten weten om onze uitstappen goed te doen verlopen. Op zondag heb ik vooral genoten van het gezellige ontbijt met alles erop en er aan tijdens een gemoedelijk gesprek met de andere logés. We hopen er nog eens te logeren.

• 10Werner Van Reusel22-09-2018

Hopen dat er altijd een kamer vrij zal zijn !

Een B&B dient, om weg van onpersoonlijke hotels, je onderweg " thuis " te voelen alsof je als een ver familielid of vriend op bezoek komt. De Notelaar slaagt hier voor 100% in. Gastgezin zijn betekent meer dan een brede keus van ontbijtbrood maar was hier de echte toepassing van : Voel je thuis !! Ons zien ze zeker terug !

• 9Gert Vansevenant06-11-2017

Fantastische fietsvakantie!

Rustig gelegen B&B midden in het parcours van de Ronde van Vlaanderen. Na onze fietstocht een verfrissende duik genomen in de zwemvijver en genoten van een lokaal biertje op het terras in de grote tuin. Na een uitgebreid bio-ontbijt hebben we nog een prachtige wandeling gemaakt op aanraden van de joviale eigenaars.Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Yvonne en Jeroen19-10-2017

Wij komen zeker terug! Wat een gastvrij verblijf!

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij b&b de notelaar. Een mooie ruime en schone kamer, met een prima bed. Een lekker ontbijt met zelfgemaakte confituren, broodjes, verse sappen diverse soorten kaas en een eitje zoals jij dat lekker vindt. De service was super! Dat is ons nog het meest bijgebleven. Els en Bart zijn vriendelijke en gastvrije mensen, altijd in voor een praatje of voor het geven van tips. Tijdens ons verblijf regende het behoorlijk. Het was voor Bart geen probleem om ons met de auto weg te brengen en na een belletje ook weer op te halen. Een mooie b&b in een mooie omgeving. Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Noëla Bruynseels31-05-2016

Super tof verblijf gehad

Als je houdt van een hotelgevoel waar alles klinisch is, dan ben je bij Bart en Els op de verkeerde plaats. Alles straalt hier huiselijkheid uit. Het gezin leeft zeer dicht bij de natuur, wat niets afdoet aan het feit dat de kamer waar we verbleven zeer mooi, luxueus en zeer net was. Het uitzicht vanuit de kamer straalt rust uit. Geluiden hoor je niet, alleen het gekwetter van de vogels en af en toe een enthousiaste haan. Het plaatje klopte volledig met onze verwachtingen. Het kruidenarrangement is zeker een aanrader. Veel geleerd. Zeker stapschoenen en een lange broek meenemen (voor brandnetelsoep heb je ingrediënten nodig...) :-) We kregen ook veel info over de streek en zijn mogelijkheden. Voor herhaling vatbaar !

• 10Famaey29-03-2015

Een echte aanrader!

De ontvangst was warm en hartelijk. De kamers zijn netjes, ruim en een oase van rust (goed bed!). Wij boekten samen met onze vrienden een kruidenarrangement. Na een verrijkende kruidenwandeling in de idyllische omgeving van de Zwalm, mochten we samen met de gastvrouw koken met vers geplukte kruiden. Een zeer lekkere en leuke ervaring. Na een heerlijk uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte en streekproducten vertrokken we met een tevreden gevoel. De gastheer en gastvrouw gaven nog enkele uit-tips mee van de streek. Deze B&B in de Vlaamse Ardennen is een echte aanrader!

Bed & Breakfast De Notelaar info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden