Hotel Van der Valk Gent Nazareth

Hotel Van der Valk Gent Nazarethsterstersterster

6.2Voldoende

België, Oost Vlaanderen, Nazareth

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gent Nazareth voor je op een rij gezet:

• Animatie
Tonen op kaart

57 reviews over Hotel Van der Valk Gent Nazareth

• 7christel quirynen05-11-2019

eerste keer maar daar blijft het dan ook bij.

wij zijn hier alleen komen ontbijten.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9G. Alma03-11-2019

Boven verwachting na de slechte recensies

Na de recensies gelezen te hebben kregen we toch wel een beetje twijfels of we de goede keuze hadden gemaakt.... Maar wij hebben het als een super verblijf ervaren. Mooie schone kamers, fantastisch ontbijt, en wij hadden via internet geboekt en bij behorend 3 gangen diner was ook erg goed. Heerlijk weekend gehad!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 5jacqueline03-10-2019

dubbel gevoel

was goed alleen afloop niet

Gereisd met partner in september 2019

• 10vandriessche01-10-2019

Super oké

Heb hier zelf nog niet overnacht, maar wel al vaak het ontbijtbuffet en de zondagbrunch meegemaakt, alles zéér verzorgd en genoeg, een vlotte en vriendelijke bedienning, alles netjes en proper.

Team Van der Valk Nazareth, Sales Manager, 17-10-2019

Beste gast

We wensen u te danken voor uw bezoek en deze mooie feedback!

Leuk te horen dat alles naar wens was. We hopen dat wij u snel terug mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Marian23-07-2019

Neem geen dagmenu!

Wij gaan graag en regelmatig eten bij Van der Valk in Nederland. Nu voor het eerst naar België. Geboekt via vordeeluitjes, 2 nachten en ontbijt en 1 menu van de dag. De Kamer is prima! Maar het menu van de dag was vreselijk slecht. Wij kregen een klein kopje boullion. Een ovenschaalttje met 4 garnalen een klein stukje makreel, en een stukje zalm in een sausje met een laag kaas eroverheen. Een bakje smakeloos wit spul wat eruit zag als de inhoud van een potje babyvoeding. Een kopje koffie. Meer zat er echt niet bij! Het was een teleurstelling. Direct aan tafel geklaagd. Tot nu toe geen reactie. Ik weet het, het was niet duur, maar maar maak er in ieder geval nog iets meer van met bijvoorbeeld wat frietjes en een beetje salade erbij. Of bied het niet aan! Wij zijn daarna heerlijk gaan eten. In Gent!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Jos Cenens05-06-2019

Vriendelijk personeel, hersteldienst mag sneller.

Mooi hotel, goed geslapen, lekker eten. Zowel het diner als ontbijt was in orde. Alleen hadden wij geen stroom op kamer bij aankomst en heeft toch anderhalf uur geduurd eer het hersteld was.

Team Van der Valk Nazareth, Sales Manager, 09-06-2019

Geachte meneer Cenens

Hartelijk dank voor deze mooie score en uw ervaring in ons hotel-restaurant.

Leuk te horen dat u alsnog een leuk verblijf heeft gehad ondanks het probleem met de elektriciteit. Wij nemen uw tip mee naar de toekomst!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Mwp Verhees05-05-2019

Nooit meer

Wij raden het niet aan. Wij gaan ieder jaar een weekendje weg en dit was het slechtste tot nu toe. Het personeel in de bediening kan beter. 1 jongen stonk behoorlijk naar zweet. Het eten is verder wel lekker. Ze ruimde te graag je bord op. Het ontbijt mag van ons ruimer. Verouderd en het ligt echt direct aan de snelweg. Dit zullen wij nooit meer boeken.

Team Van der Valk Nazareth, Sales Manager, 20-05-2019

Geachte mevrouw/meneer Verhees

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel-restaurant. We wensen u te danken voor uw feedback.

We zullen uw feedback mededelen met onze restaurant manager. Kwaliteit & dienstverlening dragen wij hoog in het vaandel en is belangrijk.

We hopen u alsnog te mogen verwelkomen in de toekomst. Met gastvrije groeten Team Van der Valk Nazareth

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2Brigitte28-04-2019

Nou eigenlijk word hem dit nooit meer

Het viel tegen omdat Het was aan de snelweg, met vrachtwagens met draaiende koelmotors. En zondag was het met het ontbijt erg hectisch , de bediening was echt de controle even kwijt . En het ligt echt ver van de hoofdstad Gent .

Team Van der Valk Nazareth, Sales Manager, 18-05-2019

Beste Brigitte

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons hotel-restaurant. We waarderen uw eerlijkheid & gebruiken uw mening ter optimalisatie van onze gastverlening & diensten.

We geven de feedback zeker door aan onze collega's. We hopen natuurlijk ook dat wij u alsnog eens mogen verwelkomen bij ons!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    4Anne08-12-2018

Absoluut niet van der Valk waardig!

Wat een regelrechte ellende in dit hotel van vd Valk. Een kamer die enorm stoffig en niet schoon was, toen ik mijn bed opensloeg liep er een ranzig beest in, toilet spoelt niet goed door, schimmel in de douche, lawaai van snelweg, gehorige kamers, onvriendelijk personeel in het restaurant, kortom nooit meer!!!!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 7LisaMano30-08-2018

Kijk wel uit met aanbiedingen

Wij hadden de aktie 3=2 2 nachten betalen voor 3 nachten was 1 nacht gratis. We kregen de onderste verdieping en hadden een standaard kamer. De even nummers grenzde aan de snelweg. De oneven aan een groenstrook. Het ontbijt was goed. Alleen de schalen waren vaak leeg Maar er is ook maar 1 persoon voor ontbijt die alles moet doen. Veel te weinig personeel dus. Waarschijnlijk denk Van der Valk dat ze besparen maar als mensen gaan klagen kost het hotel zijn reputatie.Diner heeft men dagmenu (15 tot 20 euro) en 3 gangen diner voor 45 euro met wijn. Ook kun je ala cart eten. Voor ieder wat wils.Tip Je kunt auto bij je kamer parkeren. Zorg wel dat je je banden controleert voordat je wegrijdt Bij ons waren de wieldoppen eraf gehaald. Ze hebben geprobeerd om onze banden te stelen. Wees hier allert op. Ook al is de parking afgesloten. Je kunt er te voet komen. Volgens mij geen camara. Check als je alarm hoort. Zijn dus niet altijd van vlakbijgelegen vrachtwagens.

Gereisd met partner in augustus 2018

3 tips over Hotel Van der Valk Gent Nazareth

• Maike, 02-02-2012

Voor lekker eten kun je beter naar Italiaans restaurant Il Punto in Deinze (op 5 km afstand).

Ga met auto naar Gent Expo. Daar kun je gratis de auto parkeren en voor 1,20 euro ben je met de tram in het centrum van Gent, aan de Korenmarkt.

Binnen 3 kwartier ben je in Lille (Frankrijk) dat echt de moeite waard is om te bezoeken.

• tonenannemieke, 09-10-2011

Parkeren Brugge station met je kaartje naar de winkel van de lijnwinkel en gratis met de bus naar het centrum. Gent gratis parkeren bij de Expo en kaartje kopen vooor de tram

• hollanddigitaal, 25-10-2011

Bezoek aan Gent mag u niet missen! Wilt u zeer rustig slapen, boek dan een kamer aan de niet snelweg kant. Ook de kamers beneden (begane grond met terras) aan de snelwegkant liggen lager dan de snelweg en zijn ook nog rustig.

1 vraag over Hotel Van der Valk Gent Nazareth

• [email protected], 02-09-2013

wat is uw telefoonnummer?

telefoonnummer i.v.m. eventuele vertraging

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen