Tijdelijk €25 aanbetaling

Van der Valk Gent Nazareth

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Gent Nazareth voor je op een rij gezet:

3.4OnvoldoendeScore uit 61 reviews

3.4OnvoldoendeScore uit 61 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Van der Valk Gent Nazareth

• 3R Mark25-01-2022

Nooit meer

Hadden twee kamers ze waren niet schoon spinnenwebben in de koelkast lag nog sushi van de vorige gast het balkon lag vol met sigaretten peuken geen aanrader

• 3Paul09-08-2021

Slechter dan slecht

De hotelkamer was vies, uitgebroken, en de douche gaf geen warmwater Dit is ver uit de slechtste van der valk waar ik ooit heb geslapen

• 4Nathalie05-10-2020

Niet meer voor herhaling vatbaar!

Bij binnenkomst op de kamer hing er een hele muffe geur (sigarettengeur die zelfs in de gordijnen en overgordijnen hing). De geur bleef hangen in de kamer. De peuk lag na 3 dagen nog op het vuile terras. Het schuifraam kon ik niet open laten staan, daar ik op de begane grond sliep met zogezegd tuinzicht?? Tuinzicht is gewoon een bos dat achter het hotel ligt. Douchedeur blijft open staan. Verlichting op de badkamer was kapot. Ze zouden dit komen maken, maar na 3 dagen nog steeds niet vervangen. Geen ventilatie op de badkamer. Lakens met bruine plekken in. Mijn speciaal meegebrachte tandenstoker + flosstukje had ik voor de hygiëne in een bekertje gelegd. Alles was weg na 1 dag + alle zeepjes die er normaal gezien liggen waarmee ik regelmatig mijn handen was. Het positieve van deze dagen was het vriendelijk personeel in het restaurant + Isaura van de receptie.

• 3rc goedegebuure10-03-2020

riool lucht , niet te harden

Hebben na een slapeloze nacht, één van de collega's moest er zelfs van overgeven het hotel verlaten. Er hangt een vreselijke riool lucht die men probeert te onderdrukken door de gangdeuren open te zetten. Bij de receptie deed men als of men dit voor het eerst hoorde. Niet te doen, slaap daar niet!

• 4Sylvia30-12-2019

Ernstig slecht

Ernstig slecht. Wij zijn veel hotels van Van der Valk gewend en hadden ook die goede kwaliteit verwacht. Wat zeer storend en allesoverheersend was is de vieze geur die zowel buiten als binnen hangt. Wij denken riolering maar weten dit niet zeker. Verder een oudere kamer welke dringend een update kon gebruiken. Geen fijn bed. En bovenal alles vies. Niet echt schoon. Onder tafel (die ik moest oppakken en verschuiven en zodoende midden in een plak kauwgom zat) een verzameling kaugom. Badkamer vies. En oud! Konden niet slapen vanwege met name de geur en de mufheid. Daarnaast hoor je er constant iets draaien, gebrom van? Dan maar eten. Wat een slechte kwaliteit! En als klapper een muis onder de piano waarvan de voorkant nog leefde en de achterkant amper. Nadat wij dit gemeld hadden werd het beestje opgeveegd. Bij het uitchecken kreeg ik te horen dat ik hier gelijk melding van had moeten maken. Ik vraag me af wat er dan aan gedaan was...

• 7christel quirynen05-11-2019

eerste keer maar daar blijft het dan ook bij.

wij zijn hier alleen komen ontbijten.

• 9G. Alma03-11-2019

Boven verwachting na de slechte recensies

Na de recensies gelezen te hebben kregen we toch wel een beetje twijfels of we de goede keuze hadden gemaakt.... Maar wij hebben het als een super verblijf ervaren. Mooie schone kamers, fantastisch ontbijt, en wij hadden via internet geboekt en bij behorend 3 gangen diner was ook erg goed. Heerlijk weekend gehad!

• 5jacqueline03-10-2019

dubbel gevoel

was goed alleen afloop niet

• 10vandriessche01-10-2019

Super oké

Heb hier zelf nog niet overnacht, maar wel al vaak het ontbijtbuffet en de zondagbrunch meegemaakt, alles zéér verzorgd en genoeg, een vlotte en vriendelijke bedienning, alles netjes en proper.

Sales Manager, 17-10-2019

Beste gast

We wensen u te danken voor uw bezoek en deze mooie feedback!

Leuk te horen dat alles naar wens was. We hopen dat wij u snel terug mogen verwelkomen.

Met gastvrije groeten Team Van der Valk Nazareth

• 6Marian23-07-2019

Neem geen dagmenu!

Wij gaan graag en regelmatig eten bij Van der Valk in Nederland. Nu voor het eerst naar België. Geboekt via vordeeluitjes, 2 nachten en ontbijt en 1 menu van de dag. De Kamer is prima! Maar het menu van de dag was vreselijk slecht. Wij kregen een klein kopje boullion. Een ovenschaalttje met 4 garnalen een klein stukje makreel, en een stukje zalm in een sausje met een laag kaas eroverheen. Een bakje smakeloos wit spul wat eruit zag als de inhoud van een potje babyvoeding. Een kopje koffie. Meer zat er echt niet bij! Het was een teleurstelling. Direct aan tafel geklaagd. Tot nu toe geen reactie. Ik weet het, het was niet duur, maar maar maak er in ieder geval nog iets meer van met bijvoorbeeld wat frietjes en een beetje salade erbij. Of bied het niet aan! Wij zijn daarna heerlijk gaan eten. In Gent!

Hotel Van der Valk Gent Nazareth info

• AirconditioningNiet beschikbaar