Bed and Breakfast Huyze Bladelin

BedAndBreakfastWeer vandaag23°15°
Bed and Breakfast Huyze Bladelin

2 reviews over Bed and Breakfast Huyze Bladelin in het Nederlands

een zeer charmante B&B, met ideale en heel vriendelijke gastvrouw en - gastheer,

die er voor leven, en op geen moeite kijken, om het naar je zin te maken.

Sfeer en inrichting top, alsook een gevarieerd en superlekker ontbijt !!!

Middelburg dorp is charmant en kijkt uit op het platteland, wil je naar Knokke, Damme, Brugge of Nederland, alles is niet veraf. Voor elk wat wils !

Wij genoten aldaar van een winters landschap gratis erbij.

Tot de volgende.

Uitstekende bed en breakfast

IB Vlaanderen
12-8-2009

Deze B en B heeft alles in zich om zijn gasten te verwennen. Het ontbijt is a la carte en niets is te veel voor de gastvrouw Rita om het je te klaar te maken. Mijn vrouw heeft glutenvrije maaltijden en dat was perfekt gedaan!

De eigenaares geeft alle info over de streek en stelt gratis fietskaarten ter beschikking. Je fietsen kunnen 's nachts veilig opgeborgen worden achter slot en grendel. De kamers zijn fris en modern ingericht en kijken uit over 'n mooie tuin met fruitbomen. Er is geen tv of radio, maar dit heb je hier niet nodig. Genieten van 'n leuk boek in de tuin is erg waardevol.

Kortom 'n b en b dat zijn geld dik waard is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huyze Bladelin in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huyze Bladelin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Huyze Bladelin scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.