Reviews over Meilegem

Geweldig verblijf!

Anne,
    30-4-2014

Onze ervaringen met deze Bed&Breakfast Riverside in Meilegem zijn in één woord: fantastisch! Geweldig lieve mensen, mooie omgeving en zeer kindvriendelijk.

gastvrij en aangenaam verblijf!

erna de vuyst,
    5-3-2014

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw, steeds bereid om te helpen!

Rustgevende plek met mensen die je verwennen

Hilde Vanchaze,
    2-9-2013

In een prachtige, rustgevende omgeving van Meilegem-Zwalm krijg je een hartverwarmend "WELKOMGEVOEL".

Wat eigenlijk een eenvoudig ontbijt is, maken ze er elke dag een mooie rijkelijke tafel van met verse producten uit eigen tuin.

We vroegen lunch pakketten en deze waren op en top verzorgd met verse groenten en broodjes.

De kamers met eigen lavabo zijn rustgevend en verzorgd met verse bloemen wat een mooi accent is. Voor kinderen is er een aparte kamer voorzien ook met eigen lavabo. Beneden is er een aparte badkamer.

Prijs/kwaliteit/service ... zeker een aanrader om je te laten verwennen!

schi-tte-rend!!

Wim Cottenier,
    28-7-2013

Jammer genoeg slechts één dag/nacht verbleven in Riverside, maar alvast een prachtige herinnering die nog heel lang zal bij blijven. Gezellige, nette B&B met alle comfort en zelfs een eigen keukentje, hoewel zelf koken zonde zou zijn. Het ontbijt is erg gevarieerd, verzorgd en uitgebreid en op eenvoudig verzoek bereidt Jan een heerlijk, seizoensgebonden maaltijd met heel wat verse tuinkruiden en groenten uit eigen tuin. Erg vriendelijke en behulpzame uitbater die heel wat streekinfo (zowel op papier als mondeling) ter beschikking van de gasten stelt. Heel rustig gelegen, met idyllisch privé-terrasje aan de oever van een oude Schelde-arm. Uitstekende B&B over de hele lijn!

voor herhaling vatbaar

koppel limburg,
    17-3-2013

Wat een vriendelijke en warme ontvangst. Je voelt je er onmiddelijk thuis. Jan en Harriet baten hun B&B met veel passie en enthousiasme uit. Ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Een belletje en ze staan meteen klaar. Heel lekker dinner en ontbijt. Klasse niveau. Je wordt als gast in de watten gelegd. Combineer dit met de prachtige locatie en de rust en je hebt alles voor een geslaagd verblijf. Dit is een fijn plekje om terug te keren.

Meilegem scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews