Bed and Breakfast Wilgenhof

Bed and Breakfast Wilgenhof

7.3Goed

België, Oost Vlaanderen, Maldegem

Op vakantie geweest naar Wilgenhof?

7.3Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

18 reviews over Bed and Breakfast Wilgenhof

• 1B&B kenner23-05-2017

Nooit meer!

vuil, onhygiënisch, onbeleefde mensen, slecht onderhouden, klaar om af te breken en mensen zouden beter in pensioen gaan, een schande voor het meetjesland!

Zakelijk gereisd in maart 2017

• 8M. Friedrich-Delahaije10-08-2016

Goed verblijf in rustige omgeving

De Wilgenhof is een rustieke b&b in een landelijke omgeving op redelijke afstand met de auto van Brugge, Knokke en Sluis. Goede bedden, propere kamers, vriendelijke service en behoorlijk ontbijt. Helaas weigerde de WiFi dienst tijdens het weekend dat wij er waren.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8p.s.karssenberg27-03-2013

heerlijke plek voor rustgenieters.

mooie plek voor nononsens mensen, die van landelijk houden. Je vindt hier rust, ruimte en gezelligheid. Heerlijk (biologisch) eten en een uitstekende ontbijt. De kamers zijn rustiek, dat hoort bij een gebouw dat meer dan een eeuw oud is. Het bed was prima. De gastvrouw is zeer vriendelijk. Wij zijn hier nu 3 keer met veel plezier geweest, alle lof!

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Ray and Jo Welsh13-11-2012

True Belgian hospitality!

A wonderful family working hard to provide exceptional hospitality. Passionate about their beliefs in organic sustainable living, an inspiration! Lovely quiet setting, beautiful bike rides and easy access to amenities. The rooms were tidy and the food delicious. We enjoyed good company on sunny days in the conservatory. We have learnt so much about Belgium from Hugo and Rita that we will definity be back! Thanks

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Lemahieu17-08-2012

Lekker eten en aandacht vr voedselallergieen!

B&b Wilgenhof is ideaal gelegen vr fietsen en bezoek aan Brugge. Groene tuin maar wel verwilderd en nogal wat onkruid. Kamers zijn basic met klassieke meubelen. We hebben wel heerlijk gegeten en er werd heel veel rekening gehouden met de allergieën van ons dochtertje, waarvoor dank! De kids vonden het superieur om mee te helpen met het voederen van de dieren : kippen, paard, geiten, konijnen, varken,....

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 4Belmans Jos14-07-2012

Goed voor één keer, zeker geen tweede keer

Dit gasthof geeft een verwaarloosde indruk. De tuin is niet onderhouden. De dieren zijn onverzorgd en geven de indruk dat ze aan hun lot zijn overgelaten. De huisvesting is niet onderhouden. De omgeving is gevaarlijk voor kinderen (vijver die je door het onkruid niet ziet) en geeft geen goede indruk. Het eten was basic. Voor de prijs die je betaald wordt er meer verwacht !!

Gereisd met partner in juni 2012

• 6Nico08-06-2012

B&B met focus op Bio

B&B die volgens mij meer als hotel wordt uitgebaat. Kamers zijn in orde. Ontbijt is wel lekker met zelfgemaakt brood en confituur Het avondeten was gewoon, niet slecht en niet super. Ik miste beetje het echte B&B gevoel

Zakelijk gereisd in april 2012

• 9Heidi en Jos25-09-2011

Fijne vakantie

Reeds voor de 8ste keer verbleven we in Wilgenhof. En zoals de vorige jaren werden we weer hartelijk ontvangen. We genoten ook nu weer van de groene en rustige omgeving en niet te vergeten de heerlijke maaltijden (bereid met zelfgekweekte groenten). Door de ideale ligging hebben we ook dit jaar weer uitstappen gedaan naar Gent, Brugge, Damme, de kust en Sluis (NL). Ook genieten we steeds van onze fietstochten op de talrijke fietsroutes die er aanwezig zijn. Volgend jaar zijn we weer van de partij.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Hilde Dierickx,13-09-2011

Voor de 6de keer Wilgenhof! We komen terug!

Ongedwongen en huiselijk warm, heerlijk en eerlijk eten, rust, zalig om te fietsen.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Frie11-09-2011

Fantastisch, een weekje volledig ontspannen

Ook de zesde keer is het er nog altijd even fijn in een echt familiale sfeer,lekker eten gezellige kamers en vol op in de natuur met een grote keuze aan fietsroutes en een goeie uitvalsbasis naar Brugge, Damme,Sluis,Gent enz..... We komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2011

Bed and Breakfast Wilgenhof info