Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)

Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)

9.3Fenomenaal

België, Oost Vlaanderen, Maldegem

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Animatie
Meer bedandbreakfast info

17 reviews over Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)

• 9bompa fons en bomma jacqueline25-05-2013

fantastische vakantiestekje

al 2 keer hier met de kleinkinderen en kinderen geweest: het is een heerlijke plek om te vertoeven; zowel de boerderij zelf als de directe (fiets)omgeving. heel vriendelijke uitbater die je altijd wel aanspreken om iets te vertellen, ook in het appartement heel veel toeristische info aanwezig, hier hebben ze echt werk van gemaakt. ook alles altijd heel proper en zeer mooie tuin. De bompa leeft zich helemaal uit met de kleinkinderen in de stallen en kan hier op zijn 75e jaar nog echt van genieten. De geleide wandeling gaat wel iets te snel voor mensen die iets moeilijker te been zijn + het isook een klein beetje jammer dat er een doorloop slaapkamer is als je van de andere slaapkamers naar de eetplaats of keuken wil gaan moet je hier passeren. Voor de rest is het heerlijk slapen op de goede bedden en met de gezonde boerenlucht. Er heest rust maar ook aangename activiteit op de boerderij, tevens alles heel ruim. heerlijk gewoon We komen hier graag terug

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 9van hest22-05-2013

verwennerij op en top

voor de tweede keer een fantastische ervaring hier gekend. Een hartelijk en warm ontvangst met een leuke attentie. U vraagt en u krijgt is de leuze waarmee men dit boerderijbedrijf tot een groot succes maakt. Niets is teveel, atlijd staat men voor je klaar. Appartementen, netjes, goed schoongemaakt, voorzien van comfort. Bij appartement C deel je de gang op de bovenverdieping met de boer en boerin, wij ondervonden hier totaal geen last van. Meehelpen op de boerderij mag, gratis verse melk verkrijgbaar. Toplocatie waar zeer veel uitstappen mogelijk zijn zoals breskens, kuststeden, damme, brugge, dolfinarium, bulskampveld kasteel enz. Paradijs voor fietsers. Je komt in contact met dier en mens, hier is het nog genieten. kinderen mogen paardrijden en er worden ook geleide wandelingen met de paardjes gedaan. Tevens skelters, pinpongtafel aanwezig. Een feest voor groot en klein!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9Esther23-02-2013

Wat een parel van een plek!

Voor een bezoek aan Brugge en Gent vonden we t Klein Burkelhof, de boeking ging feilloos, vriendelijk en duidelijke informatie. De aankomst was allerhartelijkst, prachtig ruim appartement en Caroline en Mark zijn geweldige gastvrouw- en heer. Rondleiding over de boerderij, de kinderen mochten ponyrijden en er stonden meer dan genoeg skelters en fietsen om mee te spelen. Brugge en Gent zijn heel goed bereikbaar (en erg leuk!), maar ook Ieper (WO I) is prima te berijden! Deze plek is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9cinmar05-11-2012

pareltje in meetjesland

Ontvangst erg hartelijk met kleine attenties zoals vruchtensap en chocolade De vriendelijkheid en de gulle lach waren hartverwarmend. Appartement C ruim, goede bedden, 2 zeer gerieflijke badkamers, keuken met veel inventaris en afwasmachine, veel opbergruimte, kortom van alle comfort voorzien. Ook alles zeer netjes en veel streekinfo. Appartement zelf heel nieuw maar her en der nog een verouderd element aanwezig zoals braadpannen die aan vervanging toe zijn, tv en glazen afdekplaat op salantafel stukje uit. Dat zijn slechts details die dit reeds zeer goede verblijf naar een nog hoger level kunnen tillen. Ideale ligging voor uitstapjes naar cultuursteden, kust, zeeland. Gastvrijheid alom op boederderij, kinderen mogen meehelpen en in de voormiddag zijn er begeleide activiteiten zoals wandeling en ponyrijden. Ruime gemeenschappelijke tuin, prachtig aangelegd. Familiale sfeer. Eigenaars baten dit uit met hart en ziel en dit voel je. Ook (mobiele) mensen met een beperking zeer welkom

Gereisd met oudere kinderen in november 2012

• 9Bert Dijkstra03-06-2012

Meer dan slaaplaats!

Om Brugge en Gent te bezoeken zochten we voor een midweek een niet te dure slaaplaats in Vlaanderen. Via het internet vonden we B&B 't Klein Burkelhof. We werden hartelijk ontvangen en na het installeren in ons appartement kregen we een rondleiding over het boerenbedrijf met koeien, paarden. Het appartement was ideaal, een woonkamer/keuken, twee slaapkamers met heerlijke bedden en een goede badkamer. Op geleende fietsen bezochten we Brugge. Gent was daarvoor te ver maar de auto parkeren bleek in Gent geen probleem. Andere prachtige plaatsjes, zoals Damme, Sluis en Breskens waren goed bereikbaar. Het meest opvallende aan onze midweek was toch de hartelijkheid waarmee we door de eigenaresse van dit B&B werden ontvangen en de vele goede tips die we van haar kregen. Wij zijn zeker van plan hier terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Barbarae en kids21-05-2012

Zalig!!!

Gastvrij en gastvriendelijk onthaal& verblijf en kindvriendelijke omgeving & activiteiten. Bijzonder vriendelijke gastvrouw, kids kunnen vrij spelen en vertoeven op actieve melkveebedrijf. Lekkere keuken en biedt voor elk wat wils. Je komt er als ouders helemaal tot rust terwijl de kids naar hartelust spelen en niet willen tot rust komen ... Een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9de cuyper18-10-2011

een droomvakantie voor klein èn groot!

verrassend rustig, verrassend anders.... stijlvol landelijk genieten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.) info