Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)

Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)sterstersterster

9.3Fenomenaal

België, Oost Vlaanderen, Maldegem

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Animatie
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

17 reviews over Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)

• 9Sandra17-07-2019

Al 10 jaar genieten!

Al 10 jaar komen we hier jaarlijks. Naast de accommodatie ligt de boerderij van de zus van de gastvrouw. Hier mogen kinderen, en volwassenen meehelpen. Dit varieert van koele uit de wel halen, melken, meerijden met de tractor , helpen bij de kalfjes. Kom je in het najaar en is het geboorteseizoen in volle gang dus de kans is groot dat je een geboorte mee maakt. Even geen zin in koeien, dan zijn er nog de ponys die verzorgd moeten worden voordat ze mee kunnen met de buitenrit/wandeling.

De appartementen zijn ruim, en er ontbreekt niets. Heerlijke bedden! Bij aankomst staan er streekproducten klaar en een lekkere cake of dessert. In de tuin zijn diverse zitmogelijkheden, een trampoline en een groot speeltoestel.

Er zijn fietsen beschikbaar voor den toch te naar de ijsboerderij of het gezellige dorp. Steden in de omgeving zijn Brugge en Gent. Het Belgische strand is dichtbij, maar ook een bezoek aan Zeeuws Vlaanderen is asn te raden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Monika klein Haar Bruntink01-07-2019

Fantastisch!

Wat heb ik het er samen met een vriendin er fijn gehad! Mooi, elegant en schoon kamer/huis, leuke omgeving, fantastische tuin ook wanneer je met kinderen komt is er echt van alles te doen, zeer lieve en nette mensen, en s'ochtends een koningsontbijt waar je u tegen zegt.. we zijn echt verrast en verwend door Caroline de gastvrouw.

Zakelijk gereisd in juni 2019

• 10Dirk Soetens14-04-2019

Uitmuntend

Klein Burkelhof is qua ligging ideaal gelegen om het Meetjesland te verkennen .Met de knooppunten route kom je voorbij alle bezienswaardigheden. Er is alle mogelijk info verkrijgbaar i.v.m. de omgeving.Er is voldoende horeca in de buurt, maar na het overweldigende luxe ontbijt van de gastvrouw kan je er een ganse dag tegenaan ,er is niets wat ontbreekt bij het ontbijt.De zeer attente gastvrouw laat niets aan het toeval over ,voor alles wordt gezorgd.Voor de service en de zorgzaamheid die je hier krijgt kan je voor de prijs /kwaliteit nergens anders terecht.De appertementen en gastenkamers zijn zeer netjes en voorzien van al het nodige en dat geldt voor het volledige Klein Burkelhof. Ook voor kinderen van alle leeftijden is van alles voorzien, spelletjes, go carts, ponys, speeltuin....De gastvrouw geeft je het gevoel dat je een deel van de familie bent dat maakt het plaatje compleet voor een fantastisch verblijf .

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Familie Bertels-Snyers08-06-2018

Fantastische midweek vakantie!

Net terug van een fantastische midweek vakantie bij B&B 'T Klein Burkelhof (appartement) Zeer rustig gelegen maar toch nog verschillende bezienswaardigheden in de buurt. - 35 minuutjes van Oostende - 55 minuutjes van Plopsa De Panne - 15 minuutjes van Brugge -... Maar in de buurt ook zeer tof voor een fiets en/of wandeltochtje tussen de weilanden en velden. En in het stadje ook alles te vinden wat nodig! Zéér gastvrije gastvrouw die ons zeer goed heeft ontvangen samen met haar hondje Oscar. Onze zoon had een onvergetelijke vakantie door de paardenritjes en de wandeling (wandeling van ongeveer 4 km tussen de velden) met de paarden samen met de gastvrouw. Ook de koeien en kalfjes gaan bekijken en helpen voederen vond hij fantastisch. We konden met al onze vragen terecht bij de gastvrouw en niets was teveel. We hadden bv kleren te kort voor de kindjes (toch wat meer nodig als gedacht tijdens een midweek op een boerderij) en de gastvrouw heeft deze voor ons gewassen en gedroogd. Gewoon fantastisch! Wij komen zeker hier nog eens terug in de toekomst of misschien zelfs al in de nabije toekomst ;-)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2017
    10Sandra19-10-2017

Al 9 jaar op rij fantastisch

Weer een heerlijke herfstvakantie doorgebracht in een mooi, groot appartement! Meteen bij aankomst voelden we ons al weer thuis. De kinderen hebben meteen de pony's geknuffeld en de koeien en kalfjes van de naastgelegen boerderij begroet. De volgende ochtend om 6 uur sluipen er al kinderen het huis uit om te helpen bij het melken en de kalfjes voeren.

In de koelkast staat al heerlijke tiramisu klaar! Helemaal geweldig dat er hierbij ook rekening gehouden wordt met de allergie van een van de aanwezigen. Later in de week staat er ook nog custard voor ons klaar.

Terwijl de kinderen spelen in de grote tuin, of bezig zijn op de boerderij genieten de volwassenen van de zon op het terras.

Tussendoor maken we uitstapjes, kijken we hoe kalfjes geboren worden en mogen we mee gras halen op het land!

Het enige minpunt wat we kunnen noemen: onze vakantie is morgen al weer voorbij! Maar bij het afrekenen boeken we meteen voor volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• Oude reviews

9Resie D'Heu08-10-2014

Fantastische plek

Voor de 5de maal op rij zijn we naar de B&B T'Klein Burkelhof in Maldegem geweest.Waar we warm ontvangen werden door Caroline de gastvrouw.Ons appartementje was weer helemaal in orde tot en met de kleine attentie's die er waren. s 'mogens een uitgebreid en smakelijk ontbijt met streek gerechtjes en verse melk voor de kleindochter.Op deze boerderij is het voor de kinderen een plezier om er te vertoeven ze kunnen er op de speeltuin , Go cars en met de fietsen rijden en in de voormiddag de pony's verzorgen en een ritje gaan maken zalig.Er is ook een groot terras waar her heerlijk toeven is bij een glaasje. Voor ons was dit weer een prettig weekend en gaan volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Els De Boeck21-07-2014

Super!

Alles wat wij en de kinderen nodig hebben: speeltuin, trampoline, gocarts, pony's, activiteiten op de boerderij, gastvrij onthaal, rust, gezellige en verzorgde appartementen, ... Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Annelies06-05-2014

Genieten van het boerenleven!

We boekten een appartement voor 6 personen. De hoeve is prachtig gelegen en heeft een prachtige tuin. Caroline maakt er zaak van haar gasten persoonlijk te ontvangen.Naast een 3-tal appartementen (met aparte ingang) zijn er ook enkele gastenkamers ter beschikking. Wakker worden bij het ochtendgloren en de dauw over de weilanden zien hangen is heus wel een belevenis. Ik zou het gewoon kunnen worden. Daags nadien rijdt de dochter eerst nog met de plaatselijke pony Ciska (onder begeleiding weliswaar) en trekken we na de middag naar Sluis. Bij terugkomst eten we op ons appartement (alle faciliteiten zijn aanwezig) en krijgen er nog een vers gebakken cake met bessen van de gastvrouw bovenop. Zondagochtend maken we een wandeling met de andere gasten van de hoeve en keren we uitgerust naar huis. De persoonlijke benadering van de gastvrouw, de unieke ligging, het mooie en ruime appartement en de uitvalsbasis voor uitstappen maken van dit verblijf een voltreffer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 10Verschueren 08-09-2013

Onbeschrijfbaar

Met 10 vrienden Een fantastisch weekend Mooie kamers en appartement Lekker eten

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10biesbrouck ria26-07-2013

fantastisch is nog niet genoeg

b&b heeft alles wat een deftige b&b moet hebben de service is boven alles verheven Marc en Carolien zijn pas gelukkig als hun gasten het ook zijn het is thuis komen van de eerste minuut de omgeving is puur natuur met een prachtige tuin die bovendien nog kind vriendelijk is ook

Gereisd met partner in juli 2013

4 tips over Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)

• Annelies, 06-05-2014

Boek een appartement voor meer privacy of huur heel het domein voor een familiebijeenkomst!

• cinmar, 05-11-2012

boek vlug, in de schoolvakanties zeer vlug volzet

• Bert Dijkstra, 03-06-2012

Neem je fiets mee omdat het gebied zich buitengewoon leent voor fietstochtjes.

0 vragen over Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig