Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag3°-1°
Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.)
9,4

Laatste review

Fantastische midweek vakantie!

Familie Bertels-Snyers,
8-6-2018

Net terug van een fantastische midweek vakantie bij B&B 'T Klein Burkelhof (appartement)

Zeer rustig gelegen maar toch nog verschillende bezienswaardigheden in de buurt.

- 35 minuutjes van Oostende

- 55 minuutjes van Plopsa De Panne

- 15 minuutjes van Brugge

-...

Maar in de buurt ook zeer tof voor een fiets en/of wandeltochtje tussen de weilanden en velden. En in het stadje ook alles te vinden wat nodig!

Zéér gastvrije gastvrouw die ons zeer goed heeft ontvangen samen met haar hondje Oscar. Onze zoon had een onvergetelijke vakantie door de paardenritjes en de wandeling (wandeling van ongeveer 4 km tussen de velden) met de paarden samen met de gastvrouw.

Ook de koeien en kalfjes gaan bekijken en helpen voederen vond hij fantastisch.

We konden met al onze vragen terecht bij de gastvrouw en niets was teveel. We hadden bv kleren te kort voor de kindjes (toch wat meer nodig als gedacht tijdens een midweek op een boerderij) en de gastvrouw heeft deze voor ons gewassen en gedroogd. Gewoon fantastisch!

Wij komen zeker hier nog eens terug in de toekomst of misschien zelfs al in de nabije toekomst ;-)

Kenmerken

- 35 minuutjes van Oostende

- 55 minuutjes van Plopsa De Panne

- 15 minuutjes van Brugge

-...

Ook de koeien en kalfjes gaan bekijken en helpen voederen vond hij fantastisch.

Al 9 jaar op rij fantastisch

Sandra,
19-10-2017

Weer een heerlijke herfstvakantie doorgebracht in een mooi, groot appartement!

Meteen bij aankomst voelden we ons al weer thuis. De kinderen hebben meteen de pony's geknuffeld en de koeien en kalfjes van de naastgelegen boerderij begroet.

De volgende ochtend om 6 uur sluipen er al kinderen het huis uit om te helpen bij het melken en de kalfjes voeren.

In de koelkast staat al heerlijke tiramisu klaar! Helemaal geweldig dat er hierbij ook rekening gehouden wordt met de allergie van een van de aanwezigen. Later in de week staat er ook nog custard voor ons klaar.

Terwijl de kinderen spelen in de grote tuin, of bezig zijn op de boerderij genieten de volwassenen van de zon op het terras.

Tussendoor maken we uitstapjes, kijken we hoe kalfjes geboren worden en mogen we mee gras halen op het land!

Het enige minpunt wat we kunnen noemen: onze vakantie is morgen al weer voorbij! Maar bij het afrekenen boeken we meteen voor volgend jaar!

Fantastische plek

Resie D'Heu
8-10-2014

Voor de 5de maal op rij zijn we naar de B&B T'Klein Burkelhof in Maldegem geweest.Waar we warm ontvangen werden door Caroline de gastvrouw.Ons appartementje was weer helemaal in orde tot en met de kleine attentie's die er waren. s 'mogens een uitgebreid en smakelijk ontbijt met streek gerechtjes en verse melk voor de kleindochter.Op deze boerderij is het voor de kinderen een plezier om er te vertoeven ze kunnen er op de speeltuin , Go cars en met de fietsen rijden en in de voormiddag de pony's verzorgen en een ritje gaan maken zalig.Er is ook een groot terras waar her heerlijk toeven is bij een glaasje. Voor ons was dit weer een prettig weekend en gaan volgend jaar zeker weer terug.

Super!

Els De Boeck
21-7-2014

Alles wat wij en de kinderen nodig hebben: speeltuin, trampoline, gocarts, pony's, activiteiten op de boerderij, gastvrij onthaal, rust, gezellige en verzorgde appartementen, ... Echt een aanrader!

Genieten van het boerenleven!

Annelies
6-5-2014

We boekten een appartement voor 6 personen. De hoeve is prachtig gelegen en heeft een prachtige tuin. Caroline maakt er zaak van haar gasten persoonlijk te ontvangen.Naast een 3-tal appartementen (met aparte ingang) zijn er ook enkele gastenkamers ter beschikking. Wakker worden bij het ochtendgloren en de dauw over de weilanden zien hangen is heus wel een belevenis. Ik zou het gewoon kunnen worden. Daags nadien rijdt de dochter eerst nog met de plaatselijke pony Ciska (onder begeleiding weliswaar) en trekken we na de middag naar Sluis. Bij terugkomst eten we op ons appartement (alle faciliteiten zijn aanwezig) en krijgen er nog een vers gebakken cake met bessen van de gastvrouw bovenop. Zondagochtend maken we een wandeling met de andere gasten van de hoeve en keren we uitgerust naar huis. De persoonlijke benadering van de gastvrouw, de unieke ligging, het mooie en ruime appartement en de uitvalsbasis voor uitstappen maken van dit verblijf een voltreffer.

Onbeschrijfbaar

Verschueren
8-9-2013

Met 10 vrienden

Een fantastisch weekend

Mooie kamers en appartement

Lekker eten

fantastisch is nog niet genoeg

biesbrouck ria
26-7-2013

b&b heeft alles wat een deftige b&b moet hebben de service is boven alles verheven Marc en Carolien zijn pas gelukkig als hun gasten het ook zijn

het is thuis komen van de eerste minuut

de omgeving is puur natuur met een prachtige tuin die bovendien nog kind vriendelijk is ook

fantastische vakantiestekje

bompa fons en bomma jacqueline
25-5-2013

al 2 keer hier met de kleinkinderen en kinderen geweest: het is een heerlijke plek om te vertoeven; zowel de boerderij zelf als de directe (fiets)omgeving. heel vriendelijke uitbater die je altijd wel aanspreken om iets te vertellen, ook in het appartement heel veel toeristische info aanwezig, hier hebben ze echt werk van gemaakt. ook alles altijd heel proper en zeer mooie tuin. De bompa leeft zich helemaal uit met de kleinkinderen in de stallen en kan hier op zijn 75e jaar nog echt van genieten. De geleide wandeling gaat wel iets te snel voor mensen die iets moeilijker te been zijn + het isook een klein beetje jammer dat er een doorloop slaapkamer is als je van de andere slaapkamers naar de eetplaats of keuken wil gaan moet je hier passeren. Voor de rest is het heerlijk slapen op de goede bedden en met de gezonde boerenlucht. Er heest rust maar ook aangename activiteit op de boerderij, tevens alles heel ruim. heerlijk gewoon We komen hier graag terug

verwennerij op en top

van hest
22-5-2013

voor de tweede keer een fantastische ervaring hier gekend. Een hartelijk en warm ontvangst met een leuke attentie. U vraagt en u krijgt is de leuze waarmee men dit boerderijbedrijf tot een groot succes maakt. Niets is teveel, atlijd staat men voor je klaar. Appartementen, netjes, goed schoongemaakt, voorzien van comfort. Bij appartement C deel je de gang op de bovenverdieping met de boer en boerin, wij ondervonden hier totaal geen last van. Meehelpen op de boerderij mag, gratis verse melk verkrijgbaar. Toplocatie waar zeer veel uitstappen mogelijk zijn zoals breskens, kuststeden, damme, brugge, dolfinarium, bulskampveld kasteel enz. Paradijs voor fietsers. Je komt in contact met dier en mens, hier is het nog genieten. kinderen mogen paardrijden en er worden ook geleide wandelingen met de paardjes gedaan. Tevens skelters, pinpongtafel aanwezig. Een feest voor groot en klein!

Wat een parel van een plek!

Esther
23-2-2013

Voor een bezoek aan Brugge en Gent vonden we t Klein Burkelhof, de boeking ging feilloos, vriendelijk en duidelijke informatie. De aankomst was allerhartelijkst, prachtig ruim appartement en Caroline en Mark zijn geweldige gastvrouw- en heer. Rondleiding over de boerderij, de kinderen mochten ponyrijden en er stonden meer dan genoeg skelters en fietsen om mee te spelen.

Brugge en Gent zijn heel goed bereikbaar (en erg leuk!), maar ook Ieper (WO I) is prima te berijden! Deze plek is een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.) in Maldegem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Klein Burkelhof (+ App.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.