Géén boekingskosten

• 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

3 Reviews over Molen Ter Sleepe

• 9car17-12-2008

geweldige locatie geweldig gebouw indrukwekkend

In het laatste weekend van november 2008 ben ik met mijn familie in de molen gaan logeren!! Echt grandioos hoe het is gestyled door de kunstenaar en hoe geweldig mooi en oog voor details is afgewerkt!! Het was bijzonder om hier een weekend te vertoeven!! En dat hebben we met veel plezier gedaan! Het heeft verrassende elementen en is met heel veel zorg en vakmanschap verbouwd en onderhouden. Een heel warm welkom, goed verzorgd, fris schoon, alleen is het niet voor mensen die slecht ter been zijn met al die trappen en ook niet met gezinnen met kleine kinderen. op de eerste verdieping een piano met een leuke zithoek, maar de badkamer en slaapkamer boven waren toch wel het allermooiste samen met de kunstwerken!! We zijn dus heel erg enthousiast over dit weekendje in molen ter sleepe, vooral als je lekker tot rust wilt komen en een keer iets bijzonders wilt voor een weekendje weg, wil ik deze lokatie toch wel aanbevelen, dit moet je echt gezien en gevoeld en meegemaakt hebben!!

• 10John Van den Bosch07-11-2008

Uitzonderlijk

We hebben genoten van ons verblijf in ons vijfsterrenhotel Twee sterren voor al het nodige confort Twee sterren voor de ruimte en de vergezichten buiten Twee sterren voor de molen Je ziet met vijf sterren komen we zefs niet toe Voor herhaling vatbaar John, Aurelie en Louis

• 10Eric01-10-2008

een super onderkomen

Deze oude molen staat op het platte land omringd door weilanden. Een prima basis voor wandel- en fietsvakanties in de streek. Door de dikke muren dringt maar weinig geluid door van de nabij gelegen weg en het lokale spoorlijntje. De eigenaar onderhoud het heel goed, het is er fris en schoon. Enige min: door alle trappen is het minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Vakantiehuis Molen Ter Sleepe info