Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

4 Reviews over Kokerelle

• 9Herman B16-08-2012

Super meevaller

Onlangs hebben we, voor de eerste maal in ons leven, kennis gemaakt met een B&B. Het betreft 'de Kokerelle' in Maarke-Kerkem. Vier dagen werden we echt verwend, mede dankzij de super-sympathieke gastvrouw Kathy. het anondeten werd verzorgd door haar echtgenoot Frederik.'t Was een gewone, lekkere, verse en vooral verzorgde, lekkere maaltijd. We hebben ons vier dagen echt ontspannen en op ons gemak gevoeld. De kamers waren netjes, alles erop en eraan, een mooie en rustige omgeving. We zouden hen graag een 10 op 10 geven maar perfect bestaat niet. Nogmaals bedankt lieve Kathy, Frederik en kindjes. We hebben een leuke vakantieherinnering erbij.

• 10Petri De Schepper16-08-2012

Een absolute aanrader!

Een absolute aanrader, zijn 4 sterren meer dan waard. Het was een pracht ervaring in een mooie omgeving. Heel aangename gastvrouw- en heer. We hadden het geluk dat we 's avonds onverwachts mee aan tafel mochten aanschuiven voor overheerlijke gerechten klaargemaakt door de gastheer, met streekbieren in de aanbieding. De gastvrouw nam haar tijd om ons mooie plekjes in de omgeving aan te duiden op een kaart wat onze wandeltocht heel aangenaam maakte. Onze kamer was tip top in orde, een Nespresso koffiemachine aanwezig en zelfs een klein flesje bubbels om ons te verwelkomen. Heel kindvriendelijk ook. Alles voor de baby was voorzien tot de babyfoon toe. Ook het ontbijt was een verrassing. Door het goede weer was de tafel op het terras gedekt. Het ontbijt was een meer dan uitgebreide basic tot vers geperste appelsiensap toe. Geen klachten, integendeel! Als we ooit nog eens een trip in de Vlaamse Ardennen plannen, zal het afhangen van de beschikbaarheid in de Kokerelle B&B.

• 0Godfried Onraedt11-04-2012

Zéér vriendelijke gastvrouw!!!

Reeds een tiental overnachtingen meegemaakt bij Kathy in de Kokerelle, en steeds weer zijn wij goed verwend geweest. De laatste maal chter was bij het ontbijt niemand aanwezig en moesten wij ons zelf bedienen, de gastvrouw heeft namelijk onlangs een bijjob aanvaard. Jammer, wij staan daarover niet zo wild voor verdere boekingen....

• 9piet dendoncker22-08-2008

toffe vakantie in alle rust !

een onvergeteijk verblijf in kokerelle

prachtige kamer, sjieke badkamer(mét stoomdouchecabine voor 2 personen) super uitzicht en in alle rust.

dit doen we nog een keer

• 9pietdendoncker22-08-2008

voor herhaling vatbaar

nooit gedacht dat de vlaamse ardennen zoveel te bieden hadden(fietsen , wandelen , brouwerijen, oudenaarde , ronse, enz..) op minder dan 45 min heb je gent, brussel, doornik, brugge. vervelen doe je daar niet. kokerelle zelf prachige kamers, sjiek badkamer, super ontbijt ,toffe gastvrouw en heer . wij komen zeker terug!!

Bed & Breakfast Kokerelle info

Soort hotel