Bed and Breakfast Beekrust

1 review over Bed and Breakfast Beekrust in het Nederlands

Prachtige plek

Hans
4-5-2015

Beekrust is een B & B in de echte zin van het woord. Veroniek en Erwin stellen hun huis voor je open.

Gereisd Met partner in mei 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Beekrust in Maarke-Kerkem / Maarkedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Beekrust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.