Géén boekingskosten

de PePerbus

Bed & Breakfast
BelgiëOost VlaanderenLokeren

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast de PePerbus voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over de PePerbus

• 9alcon29-08-2013

Heerlijk geslapen en genoten van de gastvrijheid!

Daar we een familiefeestje hadden in Lokeren en van ver moesten komen, hebben we in de buurt overnacht. Via internet bij de Peperbus uitgekomen! Toen we aankwamen werd we hartelijk welkom geheten door eigenaresse Pascale, een spontaan, hartelijk en erg vriendelijke vrouw waarbij je je onmiddellijk op je gemak voelt. Onze kamer was luxe en van alle gemakken voorzien. En de bedden waren voortreffelijk, heerlijk geslapen!!! De volgende ochtend genoten van een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt gehad...Aan de ontbijttafel raakten we met de andere gasten in gesprek en dat is nu het leuke aan een b&b. Geweldige gesprekken gehad met de mede gasten en met Pascale en haar man. We hebben hier genoten en zullen hier nog veel vaker komen!

Alexander en Conny

• 10RUDI03-06-2012

B&B waar je U onmiddellijk thuis voelt !

kamer / badkamer / tuin : uitstekend ontbijt : rijkelijk sympatieke vriendelijke gastvrouw ideale ligging om bvb zich eens culinair te laten "uitzakken" in de lijsterbes te berlare (afstand 6.5 km) daarnaast ideaal gelegen op route van fietsknooppunten / prachtige fietsmogelijkheden in waasland (vlakke wegen, veel groen, veel waterlopen)

• 10Gerard en Marina Beun02-04-2012

Gewoon fantastisch !

De warme glimlach en de gulle gastvrijheid doen je meteen thuisvoelen. Pascale en Peter staan altijd klaar met de glimlach en alle informatie die je maar wensen kan !

• 10L.Strik04-12-2011

Wij vonden het hier echt fantastisch

Recentelijk zijn we een weekendje weg geweest naar België . We zaten in de B&B precies tussen Antwerpen en Gent gelegen, zodat we makkelijk beide steden konden bezoeken. De gastvrouw was enorm behulpzaam, gezellig en service-gericht. Fantastiche kamer, mooie omgeving en keurige , ruime badkamer Het ontbijt was heerlijk, erg uitgebreid en gezellig. Ik vind deze B&B echt een aanrader!!!

• 9Sonja en Patje20-11-2008

Zalig genieten...

Heerlijk geslapen ! Super lieve, vriendelijke mensen waar je je bij op je gemak voelt... Kamers niet supergroot maar luxueus ! Nog niet vaak zo 'n uitgebreid ontbijt gehad... Gastheer en gastvrouw doen er werkelijk alles voor om het je naar je zin te maken...Mochten tot middag op de kamer blijven (dus fijn uitslapen en dan heerlijk uitgebreid ontbijten !) Locatie prima te combineren met city-trip naar Antwerpen of Gent...

Bed & Breakfast de PePerbus info

Het complex