Géén boekingskosten

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

11 Reviews over De Serafijn

• 10Virginie03-06-2018

Fantastische B&B in Lochristi!

B&B De Serafijn in het landelijke Lochristi is een heuse aanrader! Hebben er zopas een zalige nacht doorgebracht in een zeer mooi kader. Mooie, nette en gezellige kamers met alles er op en aan. En als kers op de taart hebben we deze ochtend genoten van een heerlijk ontbijtje: Dirk & Terry zijn de ideale gastheer en -vrouw van deze niet te versmaden B&B!

• 9Fam. Bollen26-04-2018

Geweldig

Discrete maar attente en behulpzame gastvrouw. Degelijk ontbijt. Rustige omgeving. Zeer nette en mooie slaap-en badkamer, zoals aangegeven op de website. Airco aanwezig, goed geslapen. Goede prijs-kwaliteit, wat ons betreft, een aanrader, we gaan zeker terug!!

Fam. Bollen-Leen uit Peer Limburg

• 9Nadia08-08-2014

Een plek om tot rust te komen

Wij hebben echt genoten van een nachtje in deze B&B: een zeer warm onthaal, mooi verzorgde kamers met airco, heel rustig gelegen en toch op wandelafstand van eetgelegenheden, winkels,...vlak bij Gent, heerlijk ontbijt. Echt een aanrader!

• 9Sandra en Tim21-07-2014

Zalig kunnen ontspannen in een FANTASTISCH BED !!!

Na ons huwelijksfeest in De Lozen Boer in Lochristi hebben wij hier zalig kunnen ontspannen. Ook al waren we pas toegekomen om 05.30 uur en zijn we opgestaan om 10.00 uur .... het was zalig en daar heeft het bed zeker voor gezorgd !!! .... het ontbijt daarna was ook lekker !!! ... kortom een dikke aanrader !!! ... en zeker ook voor mensen die kort na een.avondfeest in De Lozen Boer in bed willen kruipen.

• 7Nicole Van Baelen11-11-2013

Rustige B&B

Rustige B&B, maar we moesten omwille van omstandigheden reeds om half 8 vertrekken 's morgens. We konden dus geen gebruik maken van het ontbijtbuffet, en kregen dan enkel corn flakes en melk op de kamer 's avonds. Toch moesten we de volle pot betalen, wat ik eigenlijk niet eerlijk vond !! We hadden ons vroeg vertrekuur van te voren reeds gemeld.

• 9E. Ouwaterman27-04-2013

Uitstekend

Gelegen in het rustige Lochristi (waar voldoende eetgelegenheden en terrasjes zijn), is De Serafijn een heerlijk rustig B&B dat ik tijdens mijn werkreis benutte.

Een prima badkamer, uitstekende boxspring, zorgzame uitbaters en vooral rust.

De kamers liggen op de 1e etage, reden om 'kindvriendelijk' iets minder te scoren (jonge kinderen moeten immers erop en eraf geholpen worden) maar al het overige is prima. De prijs meer dan waard.

• 10Heinzelmann25-11-2012

Sehr gutes Preis- Leistungsverhältnis

Ich war erstaunt, was für ein Zimmer man für meiner Meinung so wenig Geld bekommen kann. Ich habe schon für wesentlich mehr Geld in schlechteren Hotelzimmern übernachtet. Der Service ist sehr Gastfreundlich und man wird sehr gut betreut. Ein ausgiebiges Frühstück am morgen hat meinen Aufenthalt abgerundet. Mein Fazit: Ich kann jedem der in der Nähe von Lochristi ein Hotelzimmer sicht nur Empfehlen im De Serafijn anzufragen.

Mit freundlichen Grüssen

Wolfgang Heinzelmann

• 9Roeland en Joke17-09-2012

Verzorgde B&B

B&B De Serafijn is rustig gelegen, in een groene omgeving. Verzorgde kamer en badkamer. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Hartelijke ontvangst en voldoende privacy.

• 9Stefanie & Pieter16-09-2012

Prima B&B - aanrader

Uitgebreid en lekker ontbijt! Rustige omgeving. Veel privacy. Kamer heeft alle comfort. Prachtige tuin! Vriendelijke gastvrouw

• 10matth15-07-2012

great place

we'll surely come back here

Bed & Breakfast De Serafijn info

Het complex