Reviews over Lede

bezoek lede

van sande
    10-3-2018

Het dorp waar ik ben opgegroeid nog eens bezocht maar is momenteel een bouwwerf , jammer ook dat het groene park is verdwenen ondertussen . Ik ben benieuwd hoe het zal worden maar een stuk nostalgie is nu wel verdwenen .

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zo'n prachtige plek,mooiste plek van België!

Kenneth Van Imschoot
    7-6-2013

In Lede ziet men niet alleen mooie natuur maar er zijn heel wat faciliteiten sportclubs zoals Sporthal 'De ommegang' en Tennisclub 'Vogelenzang'. Men kan aan voetbal doen en ook een mooi toertje rijden met de fiets in de stille natuur! Heerlijk! Alleen hoort men het kwaken van kikkers,eenden,het fluiten van eenden,alles gewoon van dieren! Ook het dorpje van Lede is leuk aangelegd en is wat toeristisch...men heeft ook heel wat B&B's en hotels zijn er ook in de buurt. Ook zijn er wat winkels en gezellige restaurantjes maar als je echt een stadsmens bent...dan ga je maar naar de stad Alst die amper 10 minuutjes met de auto van het mooigelegen Lede ligt. Zeker de moeite waar dus als je eens even een weekendje wil ontspannen,rustig zijn en relaxen. Kindvriendelijk,toeristich dorp!!! Doen!

Gereisd Met partner in januari 2013
Lede scoort een 6,7 uit 10, op basis van 2 reviews