Kleine hotelsWeer vandaag17°9°
Hotel Zorgverblijf de Pupiter

We hebben een aantal aanbieders voor Zorgverblijf de Pupiter voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zorgverblijf de Pupiter in het Nederlands

Fantastisch uitgerust

Kevin Van Haesendonck,
5-11-2017

Heerlijk kunnen uitwaaien, weg van de drukte. Personeel heel vriendelijk en heel behulpzaam! Binnenkort weer!

Gereisd met partner in augustus 2017

een aanrader voor sportievelingen of voor rust

Vercammen G,
31-7-2017

Mooie ,ruime kamers,uitgebreid ontbijt met knapperige broodjes,assortiment kazen en vleeswaren,yoghurt,cake, vers fruit teveel om op te noemen en zeker voldoende om als start te dienen voor een zware fietstocht of wondermooie panoramawandeling of gewoon om te genieten van het prachtige uitzicht vanop het terras.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

• AdresKeuzelingsstraat 8-10 9690(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zorgverblijf de Pupiter in Kluisbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zorgverblijf de Pupiter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.