Vakantiehuis Villa Kluisberg

Vakantiehuis Villa Kluisberg

Vakantiehuis
9,5

2 reviews over Vakantiehuis Villa Kluisberg in het Nederlands

Mooie zeer schone accomodatie.

NENICO's
3-5-2011

Het huis zag er fantastisch uit, schitterende ligging, mooie wandel omgeving. Fantasisch zwembad op 5 minuten loopafstand. Genoeg winkels in de buurt voor de dagelijkse boodschappen. Zelfs het wc-papier was in het huis op voorraad, evenals de vaatwas tabletten. Een fantastisch weekend hebben wij er gehad. We waren met 27 volwassenen en 11 kinderen. Kinderen kunnen vrij rond lopen en spelen, het huis is d.m.v. een hek af te sluiten. Komen er zeker nog eens terug. Jo en zijn personeelsleden bedankt voor dit schitterende weekend wat we bij julllie mochten houden.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Leuke accommodatie !

Devos angelik
20-8-2008

Prachtige ligging , mooie omgeving, ideaal voor fietstoeristen, mooie accommodatie en goede service in restaurant.

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Kluisberg in Kluisbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Kluisberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.