Hotel The Paddock

5 reviews over Hotel The Paddock in het Nederlands

prachtig,fijn ,warm

marianne
30-8-2011

In dit familie hotelletje mochten we een weekendje beleven om U tegen te zeggen.Jullie hebben niet voor niets al die jaren geknokt en weten echt waar je mee bezig bent.Nog veeeeeeeeel succes!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

afschuwelijk

ontevreden
13-7-2011

wij reizen veel maar zulke afstandelijke eigenaars hebben wij nog niet meegemaakt,het was teveel voor iets van uitleg en hun inkom in het hotel gebruiken ze als living niks van orde en rond het hotel niks onderhouden de eigenaar zou beter opruimen inplaats van de ganse dag zijn krant te lezen en op de gang staat het vol met rommel en achter de bar is het er erg vies ,wij gaan zeker niet meer terug

Gereisd met partner in mei 2011

Zeker aanrader

familie pauwels uit Antwerpen
9-11-2009

We hebben hier geloggerd met de kids. Zeer leuk hotel,lekker restaurant en niet duur. Kinderhoek was topper voor de kinderen. Mooie omgeving voor wandelingen in bosgebied.

Aanrader !!! Familie pauwels uit Antwerpen

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

wat een tegenvaller

anoniem
17-10-2009

nooit meer hier naartoe !

gingen voor ontbijt met bongobon ! we werden nauwelijks begroet .ontbijt stond klaar , alles in mini appelsiensap uit fles zure cava eitje was niet echt warm en slecht gekookt ! helemaal niet ervaren wat in de bongobon werd voorgesteld ! niks van gemerkt !!!

Gereisd met partner in oktober 2009
2007

een echte aanrader ! voor mijn werk kom ik regelmatig in verschillende hotels, maar dit is een grote uitzondering ! héél lekker eten, mooie kamers, vriendelijke en leuke uitbaters, zeer kindvriendelijk. vele ontspanningsmogelijkheden (wandelen, fiets-en quadverhuur, internet......) goed of slecht weer, hier verveel je je niet !

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel The Paddock

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Paddock in Kluisbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Paddock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.