Vakantiehuis 't Nophof

2 reviews over Vakantiehuis 't Nophof in het Nederlands

Zalig

V.E.,
27-12-2018

Zalig terug keren in de tijd. Het warme gevoel die je hebt bij het betreden van de slaapkamers. De perfecte opgemaakte bedden. Het super gezellige keukentje. De beste plek om met familie of vrienden dicht bij elkaar te zijn.

Gereisd met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Terleurstellend.

Raf,
11-11-2018

Mooie ligging. Huis te koud (ontoereikende CV). Kleine 1-pers.bedden (ipv 2-pers.bedden). Te kleine keuken. Living zonder verwarming. Elk geluid hoor je door heel het huis. Niet kindvriendelijk. Verplichte fikse kuiskost (200 EUR) werd achteraf nog verhoogd zonder gegronde reden.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Greta Mullie, Uitbater, 5-12-2018

Ik heb je beoordeling goed ontvangen. Het zal je allicht niet verrassen dat onze verwondering groot is. Vooreerst ben ik verrast dat jullie enthousiasme bij het verlaten van de vakantiewoning nu plots gewijzigd is naar een ontevredenheid op quasi alle punten. Heeft dit misschien te maken met het afhouden van €15 van de waarborg omdat er in de woning zaagsel van het door jullie zelf gezaagde hout lag en er niet geveegd was? Inzake jullie slechte scores:1/ Eenpersoonsbedden: Het is een bewuste keuze om voor 1-persoonsbedden te kiezen. 2/ Centrale verwarming: In de living hangen 3 radiatoren en staat er een houtkachel voor de gezellige warmte tijdens de winter. 3/ Geluidshinder binnen de woning: ‘t Nophof is een gerenoveerde hoeve uit de 19de eeuw, met een authentiek houten gebinte en planken vloer. Dit geeft meer geluid dan een betonconstructie, maar behoudt vooral de originele charme. 4/ Kindvriendelijkheid: er zijn kinderbedjes en stoelen, een hekje voor aan de trap; buiten is er een voetbalgoal, trampoline en er is een afgesloten binnenkoer. 5/ Hygiëne: Gelieve aan te geven wat de reden is voor een 4/10 score. Alles wordt voor en na verhuur steeds tot in de puntjes gepoetst. Dat was ook het geval toen jullie jullie intrek namen in de hoeve. 6/ Inrichting: De 2/10 score voor inrichting begrijpen wij al evenmin. Graag ook hier enige duiding. De gehele woning is ingericht met respect voor het authentieke van onze voorouders, maar toch voorzien van alle hedendaags comfort en een overvloed aan gerief. 7/ Hoeveelheid ruimte: ook deze 3/10 begrijpen we niet. Zowel binnen als buiten is er een zee van ruimte om te vertoeven. Wij zien gaarne uit naar een meer gemotiveerde input inzake jullie lage scores teneinde er de noodzakelijke lessen uit te leren, want dit is de eerste slechte evaluatie die we krijgen sinds de start van de verhuur in mei 2012.

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Nophof in Kluisbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Nophof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.