Vakantiehuis 't Nophof

8 reviews over Vakantiehuis 't Nophof

• 2019
    8Bertrand Vanderdriessche23-10-2019

prachtig

Weekend met kinderen en kleinkinderen. Zeer goede ontvangst door de gastvrouw. Zeer nette woning in boerderijstijl. Prachtig uitzicht vanuit overdekt terras. Zee mooie wandelingen. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Willaert Henk04-10-2019

Een aanrader in deze prachtige streek.

't Nophof ligt op een boogscheut van de Patersberg en de prachtige dorpen Zulzeke en Kwaremont. Er zijn vele mooie wandelingen te maken. De Ulrich Libbrechtwandeling passeert aan het huis. Het landschap en de natuur zijn er wondermooi. Alternatieven bij slecht weer zijn beperkt. Neem dus, zoals wij, een goede regenjas en stevige wandelschoenen mee en laat je niet afschrikken door enkele regendruppels. 't Nophof is zeer ruim en net. Zelfs onder de kast lag geen pluisje. De keuken is misschien iets minder ruim, maar alle kookfaciliteiten zijn aanwezig. De koestal werd omgebouwd tot salon, met behoud van de oude vloer en de kachel zorgde voor een knusse gezelligheid. De buitenfaciliteiten zijn zeer ruim. Het moet echt tof zijn om op een warme avond in de zithoek onder het afdak te genieten van het mooie uitzicht. Er is een ruime tuin, met kippen , die de keukenrestjes opeten. Bovendien ligt er veel documentatie over de streek.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Jan Vancauwenberghe18-06-2019

Uniek verlengd WE in een uniek kader.

Wij (8 volwassenen en 6 kinderen (2 maand tot 8 jaar) brachten het OLHemelvaart weekend (donderdag-zondag) door in 't Nophof. Niets dan positieve commentaar voor deze unieke vakantiewoning: voorzien van alle comfort, prachtig uitzicht op een prachtige streek en een uitbaatster die er alles aan doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We konden bovendien genieten van prachtig weer, maar ook als dat tegenvalt is er in 't Nophof zelf voor gezorgd dat niemand zich hoeft te vervelen. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Ex-VTD15-05-2019

Voor herhaling vatbaar! 3de keer gratis? :-)

Voor onze vriendengroep met 6 koppels was het ons 2de bezoek aan het Nophof. Ondanks het mindere weer was het waarschijnlijk nog beter dan ons eerste bezoek 7 jaar geleden. Kraaknet, authentieke sfeer, gezellige zitruimte met kachel, alles voorradig wat je maar kan wensen. Top locatie!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10V.E.27-12-2018

Zalig

Zalig terug keren in de tijd. Het warme gevoel die je hebt bij het betreden van de slaapkamers. De perfecte opgemaakte bedden. Het super gezellige keukentje. De beste plek om met familie of vrienden dicht bij elkaar te zijn.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 3Raf11-11-2018

Terleurstellend.

Mooie ligging. Huis te koud (ontoereikende CV). Kleine 1-pers.bedden (ipv 2-pers.bedden). Te kleine keuken. Living zonder verwarming. Elk geluid hoor je door heel het huis. Niet kindvriendelijk. Verplichte fikse kuiskost (200 EUR) werd achteraf nog verhoogd zonder gegronde reden.

Greta Mullie, Uitbater, 05-12-2018

Ik heb je beoordeling goed ontvangen. Het zal je allicht niet verrassen dat onze verwondering groot is. Vooreerst ben ik verrast dat jullie enthousiasme bij het verlaten van de vakantiewoning nu plots gewijzigd is naar een ontevredenheid op quasi alle punten. Heeft dit misschien te maken met het afhouden van €15 van de waarborg omdat er in de woning zaagsel van het door jullie zelf gezaagde hout lag en er niet geveegd was? Inzake jullie slechte scores:1/ Eenpersoonsbedden: Het is een bewuste keuze om voor 1-persoonsbedden te kiezen. 2/ Centrale verwarming: In de living hangen 3 radiatoren en staat er een houtkachel voor de gezellige warmte tijdens de winter. 3/ Geluidshinder binnen de woning: ‘t Nophof is een gerenoveerde hoeve uit de 19de eeuw, met een authentiek houten gebinte en planken vloer. Dit geeft meer geluid dan een betonconstructie, maar behoudt vooral de originele charme. 4/ Kindvriendelijkheid: er zijn kinderbedjes en stoelen, een hekje voor aan de trap; buiten is er een voetbalgoal, trampoline en er is een afgesloten binnenkoer. 5/ Hygiëne: Gelieve aan te geven wat de reden is voor een 4/10 score. Alles wordt voor en na verhuur steeds tot in de puntjes gepoetst. Dat was ook het geval toen jullie jullie intrek namen in de hoeve. 6/ Inrichting: De 2/10 score voor inrichting begrijpen wij al evenmin. Graag ook hier enige duiding. De gehele woning is ingericht met respect voor het authentieke van onze voorouders, maar toch voorzien van alle hedendaags comfort en een overvloed aan gerief. 7/ Hoeveelheid ruimte: ook deze 3/10 begrijpen we niet. Zowel binnen als buiten is er een zee van ruimte om te vertoeven. Wij zien gaarne uit naar een meer gemotiveerde input inzake jullie lage scores teneinde er de noodzakelijke lessen uit te leren, want dit is de eerste slechte evaluatie die we krijgen sinds de start van de verhuur in mei 2012.

Gereisd met vrienden in november 2018

Vakantiehuis 't Nophof info