Bed and Breakfast 't Juiste Verzet

2 reviews over Bed and Breakfast 't Juiste Verzet in het Nederlands

fantastisch , voor herhaling vatbaar

freddy en nancy,
18-8-2017

goede ontvangst. mooie en ruime kamer. op aanvraag kan je de sauna gebruiken. het ontbijt is heerlijk. je hebt zeker genoeg gegeten. een landelijk gelegen b&b. je hoort er geen auto's of andere. het is een betaalbare b&b. je hebt waar voor je geld. mooie omgeving. Een aanrader voor iedereen!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke plek!

laurens
7-4-2016

Wij kwamen aan en voelden ons meteen welkom! Een heel spontane verwelkoming en een schitterende kamer! Heel ruim, leuke inrichting (retro-wielrennen), grote badkamer, ... Wij kregen 's morgens een zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt: verschillende soorten brood, koffiekoeken, eitjes met spek, fruit, yoghurt, muesli, ... Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Juiste Verzet in Kluisbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Juiste Verzet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.