Camping Panorama

5 reviews over Camping Panorama in het Nederlands

klein maar fijn

albert
2-11-2018

Gemoedelijke kleine camping met prima wandel gelegenheden. Hele rustige nachten hier. Beetje manoeuvreren om op de plaats te raken maar goed te doen hoor,niet laten afschrikken.

Gereisd Met partner in november 2018

Voor herhaling vatbaar

hilde
16-9-2016

de vriendelijkheid, Wel niet evident om op de plaats te geraken wegens de nauwe paadjes en de hellende plaatsen Proper sanitair, gezellige taverne

Gereisd Met partner in juni 2016

Eenvoudige, gezellige camping

jellesettels
15-8-2014

Gastvrije, gezellige en eenvoudige camping. Sanitair is verouderd maar wordt wel iedere dag netjes schoongemaakt. Jammer van de licht penetrante geur. Gezellige kantine. Mooie omgeving

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Gereisd Met partner in juli 2013

Mooi uitzicht.

koenschot
3-7-2013

Camping met grote plaatsen. Die tussen stacaravans liggen. Welke vast bewoont worden of alleen in de weekenden. Erg vriendelijke en hulpvaardige eigenaresse en personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panorama in Kluisbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.