Vakantiehuis In de Vlaamse Ardennen

Vakantiehuis In de Vlaamse Ardennen

Vakantiehuis
Weer vandaag18°

2 reviews over Vakantiehuis In de Vlaamse Ardennen in het Nederlands

Zalig weekend op een paradijselijke locatie

Philippe Geeraerts
10-10-2016

We hebben een prachtig weekend beleefd in de vakantie woning van de sympathieke Rembrandt en Caroline. Het huis voor 10p ligt ideaal gelegen midden in het fietsparadijs. Alles is eigenlijk voorzien om te fietsen of ev te wandelen. Er staat nog een volledige nieuw project aan te komen, maar van de immense tuin (met zicht tot aan Gent!) konden we alvast genieten! Top bestemming! Echt een aanrader voor als je er even zorgeloos tussenuit wil zijn met een groot gezelschap!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Ideale uitvalsbasis

Caroline G
28-7-2016

Een kraaknette woning, een ideale uitvalsbasis om een prachtige omgeving te verkennen. Gezellig ingericht, proper, verzorgd, ruim, warm, gastvrije ontvangst

Gereisd met vrienden in januari 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis In de Vlaamse Ardennen in Kluisbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis In de Vlaamse Ardennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.