Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 5 reviews

8.8FantastischScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over De Korrele

• 10Ann Haest11-03-2013

Zeer rustig gelegen b&b

Vriendelijke gastvrouw, leuke mooie kamer en lekker ontbijt.

• 9Jeroen de Vries08-01-2013

Aanrader

Heb hier een langere tijd doorgebracht wegens werkzaamheden. Een zeer goed alternatief voor hotel, veel meer privacy en een huiselijke sfeer. Comfortabel bed en snel internet. Eten is goed.

Voor zakelijk verblijf zeer aan te raden, gunstig gelegen ten opzichte van Gent, Kortrijk en wat verder weg Antwerpen.

• 9clytie Eykens27-12-2012

Stukje thuis in de vlaamse ardennen

Zeer goede en vriendelijke ontvangst. We voelden ons er dadelijk thuis. De gastvrouw had ook enkele tips om die dag, na aankomst, te doen. Ook wat er in de omgeving interessant was werd ons vrijblijvend meegedeeld. De kamer was heel proper en het eten was zeer lekker en meer dan voldoende. Het ontbijt bestond voornamelijk uit streekproducten uit de hoeves in de buurt. Ook de gezellige babbels met de gastvrouw en het bezoek aan het atelier van de gastheer waren zeker de moeite waard. Een nieuw bezoekje behoort zeker tot de mogelijkheden.

• 7sophie22-08-2012

Rustig gelegen, maar dat is ook alles.

Wij logeerden hier maar voor 1 nacht. De kamers bevinden zich apart van de privé-woning. In de namiddag stond de gastvrouw ineens op de kamer omdat ze nog iets wou controleren. ongehoord! als de kamer verhuurt, blijf je er buiten. avondeten was te verkrijgen als je het op voorhand liet weten. keuze uit pasta of 3-gangen menu. we hadden het pastagerecht gekozen. bleek dit een simpele kinderspaghetti te zijn. Op restaurant krijg je meer voor een goedkopere prijs. Gelukkig was het niet slecht. Het (twin)bed was goed. Het matras was super. De kamer was vrij groot, proper, maar wel wat donker. Ze had ook een zithoekje. Er was genoeg plaats om je kleren op te bergen. In de badkamer was alles aanwezig. Wel ingewikkelde kraan aan de lavabo, ook geen zakdoekjes aanwezig. Het ontbijt vonden we vrij beperkt. Voor 2 mensen slechts een paar mini-broodjes en 3 mini-koekjes (uit diepvries, zelf afgebakken). Er werd ook niet bijgevuld. drank ofwel koffie ofwel appelsap. 1 portie muesli voor 2, ...

dagelijks bestuur, 14-10-2012

reacties die je kan terugvinden op booking.com op de site van de korrele. ""De B&B ligt op een fantastisch locatie, midden in de natuur. Door het uitzicht op de weilanden kwam ik elke avond heerlijk tot rust. De kamer was erg schoon, alles in de B&B was nieuw en goed onderhouden. Verder kon de gastvrouw Hilde erg goed koken, eten was elke avond een plezier. Als laatste was de koelkast goed gevuld met lekkere Belgische bieren. " 9.2/10 en dan nog deze: "De gastvrijheid en de vriendelijke spontane babbels met de eigenares en eigenaar die ook zijn kunstattelier open stelde. " 10/10

• 9rik en sabine24-08-2011

uitstekende, een plaats om terug te komen

Pas geopend vanaf maart 2011, een uistekend onthaal. Kamers prima in orde met prachtige badkamer. Het ontbijt met verse producten, en lekker fruitsap uit eigen tuin. Leuk is ook de artistieke pottenbakerij. Voor ons een plaats om zeter terug te komen

Bed & Breakfast De Korrele info

Het complex