Camping De Gaverssterstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

23 reviews over Camping De Gavers

• 4fam. maddelein18-08-2019

camping niet voor herhaling vatbaar

De camping viel tegen,we stonden op rij 1 we hoorden goed de straat en passage v auto's. sanitair 1-2-3 niet proper. t ligt ook grotendeels à de gasten als je niet de moeite doet om door te spoelen enz. weinig poetspersoneel gezien,vaak ook wc's zonder papier. Nwe sanitaire ronde blokken 5-6 mooier & nieuwer MAAR hoe kan je nu een propere douche achterlaten als er NERGENS 'trekkers" aanwezig zijn.De plaats zelf: rij 1 beviel ons niet:weinig gras,veel stenen moeilijk tot onmogelijk om piketten te plaatsen,iedereen moet achter de andere plaatsen heen om electriciteit aan te sluiten met lange verlengkabels. Alle draden komen toe in 1 open kast (veiligheid?) Een verouderde camping die een opfrissing nodig heeft m.o.a. verouderde plaatsen & jaarplaatsen. Prijs/kwaliteit te duur ! Jammer dat we niet wisten dat 442-448 groener en ruimer waren. Wil je langer/op je gemak logeren vraag deze plaatsen (tss apr en sept)! Receptie is vriendelijk!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2017
    9Emile Molai21-08-2017

Prima camping

Waar krijg je nog zo'n onthaal? Om 22:00 h de bewaker gebeld. De man wijst ons een plekje en de stroomaansluiting, toont ons het sanitair en vraagt om 's anderendaags in te checken. Sanitair is pico-bello, we mogen tot 14:00 h blijven en de prijs valt nog mee ook. De plaatsen zijn ruim : een grote voor de caravan en een kleine voor de auto. 's Nachts blijft het bijzonder rustig. Moet er een - puntje zijn? De ondergrond is kaal en een beetje ruw, maar wie maalt daar om?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9sven en familie28-09-2016

gaat er alle jaren op vooruit

kinderen kunnen hier veel doen, speeltuin en trampolines zijn zelf nog gratis. andere activiteiten valt de prijs goed mee. zwembad was ook meer dan ok. veel fiets en wandelmogelijkheden in de omgeving. restaurant is dit jaar vernieuwd en het eten is er zeer lekker. meer terras en zaaltje bijgekomen om feestjes of verjaardagen te vieren. Verder ligt het domein er zeer onderhouden bij.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Heel blije klant28-08-2016

Goed genoeg

Heel mooi verblijf met tal van activiteiten die je kan doen. Wij hadden een bungalow voor 4 personen was goed, een fritex zou leuk geweest zijn maar je kan niet alles hebben. Juist de wc was een beetje minder die spoelde niet zo goed door. Het domein is echt fantastisch en het strandje en het zwembad zijn zeker eens de moeite waard. Heel leuk om eens om de grote vijver te fietsen, de muur van Geraardsbergen is ook niet ver van. Juist het restaurant is een beetje "lomp" om het zo te zeggen met zo een pracht domein verwacht je ook echt iets heel goed om te eten, het eten is goed juist jammer van de zelfbediening maar voor de rest echt de moeite waard!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 1Seppe15-07-2015

Nooit meer

Verouderd, weinig interesse van het personeel. Een klant meer of min kan hen niet schelen, rampzalige bediening. Jammer, wel mooi natuurdomein maar hier zien ze ons niet meer terug voor overnachting of maaltijd.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2015

• 5Jan28-06-2015

beoordeling terras

Het terras van de kantine restaurant was onder verwachting. De inrichting en verzorging is slordig, er is geen bediening, je drinken dien je zelf af te halen aan een veel te hoge prijs. Als ik op terras ga verwacht ik correcte beleefde bediening, verzorgde uitstraling terras (tuin, tafels met eventueel tafellaken, deftige parasols, stoelen met kussen,...). Het is net een kermis. Dit kan veel beter.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 6Sacha03-08-2013

Geen aanrader.

Bijna allemaal stacaravans. Weinig toerplaatsen. Kleine plaatsen (6 x 10 meter met een aparte parkeerplek). Langs drukke weg gelegen, met hinder van verkeer. Geen wifi, ook niet op een centrale plaats. 1 computer met internet voor de campinggasten. Je mag niets printen bij de receptie terwijl wij dat wel nodig hadden. Muntjes bij de douche 50 cent. Winkeltje klein maar ruime keuze aan brood. Recreatiegedeelte erg mooi, meertje, speeltuin, overdekt zwemparadijs (1,50 p.p). Restaurant niet gebruikt maar was volgens mij wel prima. Ik dacht zelfbediening. Personeel vonden wij niet erg klantvriendelijk en behulpzaam. Camping is wel heel betaalbaar.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9suzanne schreurs05-08-2012

heel leuk voor kinderen

wij zaten in een bungalow op het park deze zijn van alle gemakken voorzien en hebben een overkapping ,dus fijn om ook s'avonds nog buiten te zitten. er is een mooie zwemzone en een fijn binnenzwembad. En vooral een fantastische omheinde speeltuin. Ook in de omgeving is veel te doen. Dit was voor ons al de tweede keer en we gaan volgend jaar zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 6Familie van der Zwaluw05-05-2012

Omgeving mooi, camping matig

In mooie omgeving gelegen camping. Ook goede uitvalsbasis om Antwerpen en Gent (doen!!) te bezoeken. Wij verbleven in de meivakantie op deze camping. Helaas was dit in België laagseizoen, waardoor veel faciliteiten gesloten (minigolf, zwembad overdag alleen wedstrijdbad open, geen bootverhuur etc). Dit is iets om goed rekening mee te houden voordat je kiest voor deze camping. Helaas hadden wij slecht weer. De campingplek (erg smal en breed) en het pad bleven lang blank staan. Het sanitair vonden wij erg matig; temperatuur douche nauwelijks te regelen en slecht schoongemaakt. De kampwinkel heeft oud brood en een wel heel beperkt en duur assortiment. Ook deze was buiten het weekend gesloten.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10lolita13-08-2010

perfect

mooi zwembad prachtige speeltuinen heel goed confort

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2010

2 tips over Camping De Gavers

• Sacha, 03-08-2013

walibi? Regel je. Tickets ergens anders online. Voor ons scheelde dat 50,00 en we konden het bij de camping niet regelen omdat we daar onze tickets niet mochten printen. Uiteindelijk was 1 dame na veel gedoe wel hulpvaardig maar lukte het alsnog niet.

• Anke, 21-08-2017

Camping De Gavers maakt deel uit van het provinciaal domein De Gavers waar je naar hartelust kan spelen en ravotten in de speeltuin, het overdekt zwembad of bij de watersporten op het meer. Je kan er ook wandelen, fietsen of genieten van de rust. Je kan er logeren met je eigen tent of caravan, of in één van de vijf trekkershutten. Wie graag geniet van iets meer comfort kan terecht in de bungalows op het domein. Voor groepen is jeugdherberg 't Schipken een echte aanrader.

0 vragen over Camping De Gavers

• Aantal campingplaatsen50 tot 200