Bed and Breakfast Verne Dreaming

Meer bedandbreakfast info

16 reviews over Bed and Breakfast Verne Dreaming

• 4Ines17-08-2016

B&B zonder Breakfast

Een B&B zonder breakfast.... het is eens wat anders, helaas helemaal niet beter. Eerlijk gezegd had ik deze B&B geboekt, mede door de foto's van een prachtig ontbijtmand op de kamer gebracht. In werkelijkheid kregen we een 'voucher' om een 'ontbijt' in een groezelig cafeetje te verbruiken...Rond 9u20 verscheen de uitbater dan eindelijk.... Het ontbijt bestond uit een voorgebakken croissant, een potje granola, die m'n echtgenoot liet staan, een fruitsapje en een koffie.... Onbegrijpelijk wat hier gebeurde... Veel te veel betaald voor een kamer zonder ontbijt.... Mocht ik het op voorhand geweten hebben, boekte ik niet

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8jose 16-04-2015

Geweldige plek in hartje Gent

Verne Dreaming is een heel leuke plek midden in Gent. Alles ligt op loopafstand. Wij hebben met vijf personen gelogeerd in het bovenste appartement. Ziet er allemaal goed en schoon uit, ontbijt was heerlijk, goede bedden,fijn dakterras. We hadden super mooi weer en dat was natuurlijk heerlijk, al was het daardoor best warm in het appartement. Gelukkig konden de ramen tegenover elkaar open gezet worden, maar dat gaf wel wat geluidsoverlast van de straat. Maar ja,dat is de prijs die je betaald voor een appartement midden in de stad,dus oordopjes in en dat probleem is opgelost. Kortom Verne Dreaming is een aanrader!!

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9Jacqueline23-12-2013

erg mooi

ontvangst in B&B viel ons erg tegen, de dame was niet erg vriendelijk bij ontvangst, uitleg van de kamer was erg summier. We hebben ook erg lang naar lichtknopjes zitten zoeken om licht uit te krijgen. Kamer was erg mooi en romantisch ingericht. Bedden waren wat ons betreft iets minder, daarom ook niet zo goed geslapen. Ontbijt was erg goed. Voor 1 nacht prima, goede ligging en parkeergarage De Reep erg goedkoop.

Gereisd met partner in december 2013

• 10Eveline01-10-2013

Een ervaring op zich om hier te slapen...

Het is een B&B opgezet door 2 fotografen. Het hotel heeft maar 2 kamer, en wij hebben 2 nachten doorgebracht in de Oxford kamer. In 1 woord prachtig, het is net een sprookje... Het is een ruime kamer met bed, zitgedeelte, douche, bad en toilet. Prachtig ingericht. Er liggen snacks in de kamer welke je tegen betaling mag nuttigen. Iedere een ochtend een zeer ruime ontbijtmand met erg veel keuze en lekker eten. Zeer vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10annvankerckhove216-04-2013

Fantastisch!!!

We hebben gelogeerd in de Shanghai-kamer, die was trouwens heel mooi ingericht, met een heel grote badkamer,groot bad en regendouche. Bovenop hadden we buiten op het terras nog een jacuzzi, het was er zalig in te vertoeven in dit koude weer. Heerlijk! ’s Morgens stond er een zeer uitgebreid ontbijt klaar, heel verzorgd en lekker. Zeker een aanrader als je eens lekker wil ontspannen en genieten!!!

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Edwin31-10-2012

Prachtige ervaring

Wij hadden kamer 'Shanghai' en zijn heerlijk tot rust gekomen na een heerlijk weekendje Gent. De B&B ligt heerlijk centraal en is uiterst luxueus ingericht. Het (champagne)ontbijt was bijzonder vers, uitgebreid als overheerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10fam_bezemer03-08-2012

Prachtige kamer met fantastisch ontbijt

Deze bed and breakfast is echt super mooi. Wij hadden de shanghai kamer. Echt oosterse sfeer. En super badkamer. Het ontbijt was ongeloofelijk. Er stond een karretje voor de deur toen we wakker werden met een ontbijt geschikt voor een koning.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Corry16-12-2011

romantisch

Heel erg leuk ingericht, we hadden de Oxford kamer. Een ligbad op pootjes in de open badkamer , en een lekker groot bed. De kamer was redelijk goed schoon . Het ontbijt wordt 's ochtends voor de deur in picknickmanden gezet , en daar zit te veel in om op te noemen , diverse broodjes , beleg , verse koffie etc. de b+b is zeer centraal gelegen nl in het centrum van Gent , De auto in garage de Reep geparkeerd voor 24 uur 10,- eur. daarvandaan is het 5 min. lopen naar de b+b . Verne Dreaming is gelegen aan een vrij rustige doorgaande weg. We hebben het hier erg fijn gehad.

Gereisd met partner in december 2011

• 9Ingrid03-06-2011

Super, echte aanrader

super, de sfeer in de kamer is fantastisch doorgetrokken tot in de details! Je hoeft niet weg uit de kamer, wat een lekkere plek om helemaal tot de rust te komen! Ontbijt wordt op de kamer gerserveerd, helemaal leuk en heerlijk!

Gereisd met partner in april 2007

• 10martini13-03-2011

Hemels en WOUW !!

Wij zijn in feb 2011 geweest . We komen de Shangaisuite binnen en echt in 1 woord WOUW !!! Wij gaan niet meer de suite uit !!! Alles was perfect en tot in de puntjes goed verzorgd !! Ontbijt ! Zeg je u tegen ! Jacuzzi erbij ,heerlijk ! Wij hebben het aan vele vrienden verteld maar tot juni zat het vol , dus snel boeken dus . Gr Martini

Gereisd met partner in februari 2011

Bed and Breakfast Verne Dreaming info