Bed and Breakfast Verhaegen

Meer bedandbreakfast info

7 reviews over Bed and Breakfast Verhaegen

• 10Patricia Oskam16-12-2013

Fantastisch en Genieten

Bij het opengaan van de mooie indrukwekkende deur worden we op een zeer vriendelijke manier ontvangen en tevens ook kwispelend door de lieve hond Kardinsky. Je waant je gelijk in de 18e eeuw. Wat een prachtige kamers. Iedere lamp, stoel, boek, kunstwerk etc. is met zeer veel zorg neergezet. We voelden ons er gelijk thuis. Wij verbleven in een deluxe kamer met een heerlijk bed, grote badkamer met bad en stortdouche en vanuit de kamer uitkijk op de mooie en rustige binnentuin. Het ontbijt is een ervaring op zich. Dat moet je gewoon zien en meemaken! De eigenaars zullen er alles aan doen om je het naar de zin te maken.Wij voelden ons Koning en Koningin. Een hotel die je echt op je bucketlist moet zetten!

Gereisd met partner in december 2013

• 10hdvanhunnik12-03-2013

Hier is maar een woord voor: geweldig

Ideaal voor een paar dagen Gent. Prima ligging en een schitterende ambiance.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Erik Hamoen09-11-2010

Absolute aanrader

Dit is een perfecte plek voor een romantische overnachting. De bed & breakfast ligt in het centrum van Gent. Het gebouw is prachtig ingericht. Maar wat echt het verschil maakt is de enorme service gerichtheid van de Jan, Marc en Peter. Zij maken het verblijf pas echt top. Ik ben er al eens eerder geweest en ook dit keer was het verblijf fantastisch.

Gereisd met partner in november 2010

• 10Rody01-12-2008

Prachtig karakteristiek centraal geleden hotel

Het weekendje Gent is volledig geworden door de fantastische overnachting in Hotel Verhaegen. Het Hotel is op een dusdanige manier ingericht dat het zeer persoonlijk overkomt. Vaak zijn dit soort hotels vrij kill, dit is het tegenovergestelde. De kamer was mooi en straalde zeer veel warmte uit. Het uitzicht over het binnenplaatsje was prachtig, ontbijt (zonder toevoegingen) was lekker maar niet echt heel speciaal echter de eetkamer is alleen al de moeite waard, deze zorgde ervoor dat we 10 minuten lang alleen maar om ons heen keken zonder wat te zeggen.

Het Hotel ligt vrij centraal in Gent, aanrader is het reserveren van parkeerplek trouwens aangezien parkeren op straat niet echt voorhanden is.

Hotel Verhaegen is voor ons echt een aanrader.

Gereisd met partner in november 2006

• 7Kees25-11-2008

niet doen

1,5 maand van tevoren geboekt voor twee nachten. Bij aankomst was dit niet bekend ook wist men niks van de gereserveerde garage. We kregen een mooie rustige kamer. Maar na een half uur werden we op de kamer gebeld dat er een fout was gemaakt. Onze kamer was door een speciale gast gereserveerd voor de volgende dag. Maar men bod een precies vergelijkbare kamer aan. Helaas stemden we in. Deze nieuwe kamer zat aan een drukke weg, uitzicht balkon buren 3 meter. De kamer was de grootste teleurstelling die je mee kan maken. Geen kast, in de kast zat en mini bad zonder douche, één kleine wasbak maar door het schuine dak kan je niet rechtop staan. We hebben de gastheren aangegeven hier niet mee accoord te gaan. Een oplossing werd niet geboden. We konden één nachtje in de rustige kamer slapen. Omdat geen oplossing werd geboden zijn we de volgende dag vertrokken. We voelden ons geen gast. Ontbijt is overigens exclusief kaas daar moet je extra voor betalen. Voor ons geen aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Ellen07-10-2007

Heerlijk verwenadres. Prachtige kamers, mooie spullen, aardige mensen. Goeie locatie: alles op loopafstand. Niet geschikt voor kinderen (teveel mooie dure spullen die stuk kunnen gaan).

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Daan en Judith16-09-2007

En ongelovelijk hotel met prachtige kamers en ontbijt ruimte. Bijna alles is antiek en in stijl van het huis gerestoreerd. Ontbijtkamer kent orginele want schilderingen en je kijkt je ogen uit. De service is erg goed de eigenaren staan altijd voor je klaar. Het ontbijt was ook erg lekker en appart met alle antieke zilveren bestek en atributen. Gezellig met alle gasten aan een grote tafel. (4 kamers) Prijs is wel hoog maar zeker de moeite waard!! De ligging van het hotel is ook goed midden in het centrum en pakeer gelegenheid is er ook 24 euro voor het hele weekend. Kortom was een weekend om nooit te vergeten! De foto's zoals ze op de website staan klopt ook allemaal echt.

Gereisd met partner in december 2006

Bed and Breakfast Verhaegen info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald