Bed and Breakfast SU'RO

Meer bedandbreakfast info

44 reviews over Bed and Breakfast SU'RO

• 10laura25-11-2013

Een aanraders

Een super plek voor een bezoek aan Gent. De kamers zijn prima in orde, goede bedden en een zeer gastvrije gastheer. De B&B is rustig gelegen net buiten het centrum. Een korte wandeling brengt je in 20 minuten in het centrum van Gent. Een aanrader voor wie Gent wil bezoeken.

Gereisd met partner in november 2013

• 9M. Fronczak21-08-2013

Pleasant stay

This was a very pleasant stay! The service was very warm and felt familiar. The room was clean and had no stuffy hotel smell. This is one of the best organized accommodations i have ever seen. Thank you!

Zakelijk gereisd in juni 2013

• 8H van der Meulen24-06-2013

Zeer prettig verblijf gehad!

Fijn verblijf gehad, erg gastvrij, lekker ontbijt, prima kamers, zal zeker bij iedereen aanraden.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9jan en andré15-04-2013

Een aanrader !

Dit B&B te Gent is een geweldig onderkomen, even buiten de stad. Met de bus prima bereikbaar. Inrichting kamer, ontbijt en gastvrijheid super !!! Een klein minpuntje: je kunt helaas (nog) niet pinnen. Zeker voor herhaling vatbaar. Jan en André uit Haarlem

Gereisd met partner in april 2013

• 9Arjan16-01-2013

Super B&B

Heel hartelijk en gastvrij ontvangen op een fijne plek, niet ver van het centrum en dicht bij het station en het SMAK. De kamer zijn prima verzorgd, net als het ontbijt en de service is super. Genoten!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Bart02-08-2012

...dagje Gentse Feesten

Zowel de service als de kamers zijn tot in de puntjes verzorgd. Een echte aanrader !!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Laura V.K.14-07-2012

Een echte aanrader!

We hebben slechts één nacht in Su'ro doorgebracht, maar ik kan het zeker aan iedereen aanraden! De prijs/kwaliteit is echt top! We hadden een bescheiden kamer (de kleinste van de twee), maar we hadden wel alles wat we nodig hadden, en we kwamen niets te kort. De gastheer en gastvrouw zijn echt ontzettend lief en ze doen erg hard hun best om het je naar wens te maken. Je kan aan alles voelen dat hun gasten voor hen het belangrijkste zijn. Ook leuk dat ze je bij aankomst een beetje toeristische uitleg geven en je kaarten enz geven. Het ontbijt was voor mij 11/10! De ligging vond ik ook heel goed: iets buiten het centrum misschien, maar met de bus ben je er op vijf minuutjes!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10Simone12-06-2012

Zeer comfortabele overnachting

Su'ro was een zeer aangename locatie om te overnachten. Hoewel redelijk afgelegen van het centrum, was het goed te bereiken per bus, en daarbij stonden er direct (gratis) fietsen voor ons klaar! Dat was echt ontzettend handig, aangezien je je hierdoor direct een local voelt, Gent te fiets verkennen! Kris was een ontzettend goede gastheer, met leuk advies over wat te bezoeken, waar te eten, etc. Zeer comfortabele kamer ook met een heerlijke douche. Ik kom hier graag nog eens terug!

Groeten, Simone

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Carry26-04-2012

Een aanrader

Zij die van wandelen of fietsen houden zeker aan te bevelen

Gereisd met partner in april 2012

• 9Laura23-04-2012

Verzorgd tot in de puntjes!

Groot pluspunt van deze B&B is dat het zo milieuvriendelijk mogelijk gerund wordt. Er wordt bijvoorbeeld gebruik gemaakt van zonnepanelen en een opvang- en herbruiksysteem voor regenwater. Ook hebben veel producten zoals de zeep een ecologisch keurmerk. Ik vond het fijn om te merken dat hier aandacht aan was besteed. Bovendien zijn de kamers van alle gemakken voorzien en zeer goed verzorgd. Ook niet onbelangrijk: je bent hier verzekerd van een warm welkom door de eigenaar. Aanbevelenswaardig!

Gereisd met partner in april 2012

Bed and Breakfast SU'RO info