Bed and Breakfast Studiomie

Bed and Breakfast Studiomie

9Fenomenaal

België, Oost Vlaanderen, Gent

Op vakantie geweest naar Studiomie?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast Studiomie

• 2019
    9Karina27-05-2019

Origineel slapen!

Slapen in een container, wat een geweldig en bijzonder plekje! Een echte aanrader. We zijn ontzettend hartelijk ontvangen door Mieke en haar man. De inrichting van de container is geweldig! Schoon, creatief, origineel en aan alles is gedacht en het grote bed ligt heerlijk. Parkeren voor de deur, een heerlijk ontbijttentje in de straat (Franzgustav) en 10 minuten wandelen later sta je midden in de stad. Kortom, een leuke ervaring als je in Gent wilt slapen :)

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

9Marl1 Huygen25-02-2016

Schitterend

We zijn heel hartelijk ontvangen door Mieke en voelden ons direct "van huis maar toch thuis". Studio is heel gezellig en alles was aanwezig. Heel goed geslapen in bed with a view. Het ontbijt, tja, dat was gewoon De Max. Lekker heel erg verzorgd en meer dan genoeg. Homemade granola was super en ook het brood viel in onze smaak. Een B&B met alleen maar superlatieven. Terugkomen? Dat doen we zeker 👍😃

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Janssen08-04-2013

Fantastische plek, net even anders!

Wie wil overnachten op een andere manier, moet zeker hier zijn. Prima ligging op amper 10 minuten lopen van het historische centrum van Gent. Vanuit het zeer ruime bed een prachtig uitzicht over Gent. Vooral de persoonlijke aandacht van Mieke is het vermelden waard. Niet alleen de ontvangst, ook het ontbijt is met een persoonlijke touch bereid. Eigenlijk is aan bijna alles gedacht. Fietsen zijn beschikbaar, maar voor ons niet nodig. Mieke (en gezin) bedankt!

Gereisd met partner in april 2013

Bed and Breakfast Studiomie info