Géén boekingskosten

Snooz Inn

Bed & Breakfast
BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Snooz Inn voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 35 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 35 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Snooz Inn

• 10Michael05-01-2018

Aanrader!

Wat een leuke B&B! De suite was erg schoon en van alle gemakken voorzien. De gastvrouw is erg vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We werden s ochtend heerlijk wakker om vervolgens in de central kitchen te genieten van een ontbijtje dat zojuist door de gastvrouw was bereid. Alle mooie bezienswaardigheden van Gent op loopafstand bereikbaar. Kortom, een echte aanrader!

• 10Sander lesage23-11-2014

Mooier/leuker dan op de website.

Je ziet op internet nogal wat b&b's waar je denk: zou het echt zo goed zijn alsof men het aanprijst? Wel met het hand op het hart kan ik hier nu zeggen dat het nog beter was dan wat we verwacht hadden. De centjes meer dan waar! We hebben ook wat tips gekregen van de gastheer Kurt om iets te gaan uiteten. Inge stond op het afgesproken uur reeds klaar met alles in de prachtige keuken. De stijl van de b&b is echt waar prachtig!

• 9Caroline09-11-2014

Een aanrader

Net terug van een heerlijk verblijf bij de zeer gastvrije en behulpzame Kurt en Inge van B&B Snooz inn. Mooie en schone kamer met zeer modern uitgeruste badkamer. Stoomcabine is een aanrader. Prettig dat je met het raam open kunt slapen, heerlijk rustig, en dat voor een stad. Leuke ontbijtruimte, goed verzorgd ontbijt, je komt niets te kort. Dichtbij het centrum. De persoonlijke aandacht en tips van Inge en Kurt, zonder opdringerig te zijn.

• 10Anton13-02-2014

Een gouden toegang naar Gent

Wij kregen het weekend voor ons 40 jarig huwelijksfeest.De persoonlijke sympatieke ontvangst, de prachtige kamer met super faciliteiten, het vorstelijk ontbijt en de ideale ligging op loopafstand tov de oude stad, maakte het verblijf tot een topgenoegen. Gent als stad en Snooz Inn maken een bezoek een aanbeveling waard

• 10Erica13-11-2013

De perfecte B&B

Schitterende B&B!!! Goed ontvangst, voldoende uitleg over de stad Gent qua bezienswaardigheden en om te gaan eten. Bij aankomst konden we al onmiddelijk in onze kamer. Wij hadden de Luxe Suite. Prachtige kamer, heel veel ruimte. De eigen ingang is ook wel gemakkelijk. Het was wel wat gewoon worden met de domotica :-) Maar er was voldoende info aanwezig. Zalige (regen)douche/warmtekabine. Het ontbijt was super lekker, meer dan genoeg keuze: verschillende soorten kaas, boord en ontbijtkoeken, confituren, vlees, vers fruit en vers fruitsap. Bij een volgend verblijf in Gent zullen we dit adres zeker onthouden!

• 10Sarah 13-10-2013

Fantastische B&B met alles er op en er aan!

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in B&B Snooz Inn. Heel vriendelijk ontvangen daar gastheer Kurt. Kamers zijn ruim en zijn voorzien van alle nodige luxe. De omgeving is heel rustig en vlakbij het centrum van Gent. Ook het ontbijt is prima verzorgd, verse fruitsap, eitjes, al wat je maar kan inbeelden. Dit is zeker een aanrader, voor zowel vriendinnen samen op stap als voor koppeltjes.

• 9schelde08-10-2013

heerlijke B&B

Prachtige kamer, veel luxe. heerlijk bed en geweldige douche net stoomcabine.

• 9Jean Pierre Claes20-09-2013

Formidabel!

Op wandelafstand van het historisch centrum. Luxueuze kamer met alles erop en eraan. Zeer vriendelijk onthaal. Perfect ontbijt. Beste verblijf tot hiertoe.

• 10vakantienancy24-08-2013

Geweldige uitvalsbasis voor een bezoek aan Gent

Wat een geweldige B&B is dit! Perfect gelegen. Het is 5 minuten lopen naar het centrum. De auto kun je makkelijk voor de deur parkeren voor 3 euro per dag. Ontzettend mooie moderne kamer. En wat heerlijk rustig! Hele vriendelijke eigenaar die je overal mee wilt helpen. Je voelt je echt in de watten gelegd. Ik geef normaal nooit een 10. Maar deze B&B is het echt waard!

• 10p_brockhoven22-07-2013

Geen verbeterpunt te vinden

Nog nooit in zo'n mooie B&B geweest! Ook heel vriendelijke eigenaar, perfecte locatie bij het centrum en toch rustig, etc. etc.

Bed & Breakfast Snooz Inn info

Het complex