Hotel Sandton Grand Reylof

Hotel Sandton Grand Reylof
9,2

20 tips over Hotel Sandton Grand Reylof

jl_trudy, 12-4-2015
Gebruik de parkeergarage achter het hotel. Hotel uit links, eerste straat links, doorrijden tot de garage. 11 euro per nacht.
Y.W., 27-3-2015
waren er tijdens het "Lichtfestival".
Jessica, 27-10-2014
Op zondag kan je gratis parkeren in de straat.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton Grand Reylof voor je op een rij gezet:

Bianca-Neal, 5-6-2014
Een boottochtje in Gent is een aanrader.
van Vuuren, 22-4-2014
restaurant "de grill" en "de zwarte zee". Gemoedelijke sfeer voor een lekker koffietje met verwarmd terras aan het water.
Wim Boon, 4-4-2014
Kamer 304 bood alles en is zeer aan te bevelen.

van de winckel, 5-3-2014

kamer met bad is een optie (meerprijs van 20euro) , maar wel de moeite.

Bij vakantie hoort toch een zalig badje !?

Remco, 25-2-2014
Bij een verblijf in dit hotel, eet dan ook eens in het bijbehorend Restaurant. Goede prijs/kwaliteit verhouding met heerlijke verassende gerechten.
Edwin, 12-1-2014
Alle restaurants in Gent zitten s'avonds vol! Voor sommige staat zelfs een rij. Reserveer! Of eet anders in het hotel. Het restaurant is mooier en beter dan veel andere restaurants in Gent!
sjaak anema, 2-1-2014
Een weekend in dit hotel is een aanrader, Gent is een mooie stad en het hotel ligt op loopafstand van mooie pleinen en leuke terassen