Appartement Onderland

Appartement Onderland

8Fantastisch

België, Oost Vlaanderen, Gent

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Onderland?

8Fantastisch

• 8.5Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Onderland

• 9Rogier06-03-2016

Zeer goede accommodatie

In een zeer sfeervolle ambiance bevindt zich de B&B. Daarnaast verhuren ze ook nog suites. Prima kamers met goede bedden, uitstekende wifi. Goed ontbijt ook 's ochtends en de stad is op loopafstand. Binnen 5 minuten ben je bij het Gravensteen en de Graslei. De prijs/kwaliteit verhouding is hier uitstekend. Het onthaal is gastvrij. Echt een aanrader voor je bezoek aan Gent. Auto kan tegen een aanvaardbaar tarief in de straat worden geparkeerd. Kost €11,- per dag.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8Ilse04-03-2014

Sfeervol verblijf

We hebben hier 2 nachten doorgebracht. Mooi sfeervol pand. Tijdens ons verblijf waren ze bezig kamers te renoveren, maar daar hebben we geen last van gehad. Kan me wel indenken dat de trap gehorig is. Misschien beter daar een loper op te leggen. Vriendelijke gastvrouw en- heer. Op kleine loopafstand van hostorisch centrum. Ideale ligging. Ben zeer benieuwd hoe het er uit komt te zien als de tuin en kamers klaar zijn. Ik zou zeker nog eens terug gaan!

Gereisd met partner in maart 2014

• 5D.Wierenga07-12-2010

tegenvaller

Wij hebben hier 1 nacht geslapen in december. Het viel ons tegen omdat er geen tv op de kamer was terwijl dit wel op internet stond. Wij dachten 's avonds lekker in bed tv te kijken, maar nee dus. Ik wou nadat mijn vriend had gedoucht even in bed. het bad was nog niet halfvol en toen werd het water ijskoud. Douchen en bad lukte dus niet meer. Het is heel gehorig daarom waren wij om 6.30 wakker omdat er iemand luidruchtig op en af de trap ging die naast onze kamer lag. De sfeer in de kamer was mooi authentiek en de kamer was ook schoon maar wij gaan hier niet weer heen.

Gereisd met partner in december 2010

• 10Kim07-06-2010

Geweldige mooie suite!

We hebben de suite gehuurd. Een gebouw is 1870 dat geheel naar stijl is gerenoveerd. Echt hele mooie kamers, luxe badkamer, keuken, gezellige tuin en geweldig ontbijt! Gastheer is erg vriendelijk. Een aanrader als je in Gent wil slapen...

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Iris18-03-2009

Mooie kamers!

De kamers zijn erg mooi ingericht! Je moet verder weinig faciliteiten verwachten in deze Bed & Breakfast. Maar voor een paar nachtjes waren de kamers echt heel luxe.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Sandra15-03-2009

Geweldig appartement

Erg mooi appartement. Ruime kamers, complete keuken, mooie badkamer met jacuzzi. Ontbijt heerlijk, gastheer erg vriendelijk en behulpzaam. Op 2 haltes afstand van het centrum. Het is ook heel goed te lopen, maar omdat wij met 2 kleine kinderen (2 en 4) waren namen we de tram. De tram komt wel langs je raam voorbij, dat is even wennen, maar onze kinderen hebben er geen last van gehad. Kortom geweldige locatie.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Appartement Onderland info