Hotel Onderbergen Gent

Hotel Onderbergen Gent

8.6Fantastisch

België, Oost Vlaanderen, Gent

Op vakantie geweest naar Onderbergen Gent?

8.6Fantastisch

22 reviews over Hotel Onderbergen Gent

• 2018
    4Barry van Herwijnen03-03-2018

Viel tegen

Het hotel oogt sjofel. Vitrage was stuk, gordijnen hingen deels van de rails. Een matras had flinke kuil.het ontbijt was simpel maar wel lekker. Ook erg gehorig, zowel op straat als in hotel. Maar dat deden de gasten zelf en hadden pech dat er om 05.00 uur iemand luid over straat ging. Het was wel schoon en de ligging is ook ideaal. Direct een parkeerplek reseveren is het goedkoopste en anders vol.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Anoniem22-01-2018

Een echte aanrader!!

Fantastisch! Bij aankomst kon je de auto op hun eigen terrein kwijt (let wel op dat je deW optijd reserveert. Het is een klein terrein maar als je auto eenmaal staat, staat ie perfect! Terrein wordt afgesloten met deuren die je wel met je kamersleutel kan openen.)

Wij hebben hier twee nachten geslapen en de ligging is ideaal. Binnen 5 minuutjes lopen ben je in het centrum, waar je van alles kunt doen. Over het hotel en de kamer zelf: personeel is heel vriendelijk en je kamer wordt netjes elke dag schoongemaakt. Wij hadden de goedkoopste en kleinste (1-persoonskamer maar te gebruiken voor 2 personen) en ik heb nog nooit zo’n schone kamer EN badkamer gezien! Ontbijt hebben wij er niet bijgeboekt, omdat er van alles om de hoek zit. Ontbijt buiten het hotel is wel prijzig.

Prijs/kwaliteit is echt meer dan top, als je de ligging ziet en de onwijs schone kamers. Als wij terug gaan naar Gent, boeken wij zeker weer dit hotel!

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Swinkels14-01-2018

Fijn en mooi hotel!

Een mooi goed onderhouden hotel aan de rand van het centrum van Gent! Wij zijn er met de Gentse feesten heen geweest en het was fijn dat het hotel een stuk van het feest af lag! Lekker rustig slapen. De kamer is zeer netjes en voorzien van alle gemakken. Bedden sliepen heerlijk en de badkamer was modern en goed schoongemaakt. De volgende keer als we weer naar Gent gaan boeken we dit hotel weer!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

9Petra01-05-2017

Mooi hotel - prima prijs/kwaliteit

Op wandelafstand van alle toeristische trekpleisters en horeca. Geen last gehad van de Ierse pub (was wel geen terrasjesweer). Lekker ontbijt, enkel de koffie was minder (veel te sterk voor verschillende personen). Ruime propere kamers. Vriendelijke dames aan het onthaal.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10N. Spijkers27-02-2016

Zeer goed

Persoonlijk onthaal, mooie kamers, schoon sanitair en fijne bedden. Wij waren hier in september/oktober 2015 twee keer ivm aansluitend ziekenhuisopname in het UZ Gent. De mensen van het hotel waren iedere keer zeer begripvol en meedenkend in onze persoonlijke situatie.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Christien31-01-2016

Fantastische uitvalsbasis voor bezoek aan Gent

Wat een heerlijk hotel! Ligging (net buiten het centrum van Gent) is perfect, kamers zijn allemaal net even anders, maar zeer smaakvol ingericht, ruim, schoon (!) en van alle gemakken voorzien. Prima ontbijt en diner in de bij het hotel horende Ierse pub, vriendelijk personeel. Echt een aanrader! (De stad Gent overigens ook.)

Gereisd met vrienden in december 2015

• 8Yvonne11-10-2014

Geen lift

De kamer was prima, maar lag op de tweede verdieping. Jammer dat er nergens vermeld staat dat er geen lift in het hotel zit en je dus je bagage twee mooie, maar smalle trappen op moet dragen.

Gereisd in oktober 2014

• 9Carola31-05-2014

In het centrum ,mooie kamers

Wij zijn met 7 meiden in dit hotel geweest en werden heel vriendelijk ontvangen, auto kon op binnen plaats staan en 1 auto in garage van hotel. Ligt heel dicht in centrum, kamers super schoon en groot wij hadden twee keer 4 pers kamer. Mooi ingericht 1 met bad en wc en 1 met douche - wc, beneden op een leuk en heel gezellig binnen plaatsje zit een restaurant waar je ook kan ontbijten. Zeker goede kamers voor goede prijs , geen negatieve dingen ervaren. Zeker een aanrader voor in gent als je dicht bij het centrum wil zitten. Super goed hotel

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Kees13-05-2014

Van hieruit rol je zo de stad in

Goeie plek om te verblijven als je een nachtje in Gent op stap gaat. Wij waren met z'n zessen en sliepen allemaal bij elkaar op de kamer voor €35,- p.p.p.n.

Het hotel zit op loopafstand van het centrum dus je hebt geen taxi nodig.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Bea11-03-2014

fijn onthaal + verblijf

heel goed ontvangen, vriendelijke gastvrouw+ personeel, hebben dadelijk uitleg gekregen over de stad met een stratenplan,mooie propere grote 6 persoonskamer , goede bedden + grote badkamer, een aanrader ! oud hotel langs buiten maar verrassend binnenin. wij weten al waar we de volgende keer in Gent gaan logeren: hotel Onderbergen !

Gereisd met vrienden in maart 2014

Hotel Onderbergen Gent info