Hotel Novotel Gent Centrum

Hotel Novotel Gent Centrum

8Fantastisch

België, Oost Vlaanderen, Gent

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Gent Centrum voor je op een rij gezet:

• Sauna

94 reviews over Hotel Novotel Gent Centrum

• 8ingrid 0727-12-2017

Heerlijk hotel in het centrum

• punten : nabij alle bezienswaardigheden, kamer 305 was een ruime kamer met uitzicht op het plein (kerstmarkt en St. Baafskathedraal)met een badkamer met inloopdouche, veel leuke restaurantjes in de buurt. Tip:Italiaan achter het hotel L incontro. Ook in de gourmetbar (= restaurant) is het prima eten: veel seizoensgerechten. ontbijt: vers en lekker, Vriendelijk en behulpzaam personeel -punten: wat gedateerd, Kortom: prima hotel voor een stedentripje.

Gereisd met partner in december 2017

• 2Anita suiker28-09-2017

Nooit meer

Arrogante bediening tweede nacht extra duur niet kunnen slapen omdat ze de gehele nacht aan de trambaan gewerkt werd slijpen boren etc de gehele nacht .Receptie gebeld was overmacht waren wel bijna tweehonderd euro om een nacht te slapen kwijt .uiteindelijk werden we teruggebeld en konden oordopjes krijgen . Ontbijt matig koude eieren worstjes waren koud nooit meer daar slapen, kamer was ook niet echt fris te noemen

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jolien10-07-2017

Zeer prettig verblijf

De kamer was mooi en schoon en er is airco aanwezig. Het hotel ligt midden in het centrum, vlakbij alle bezienswaardigheden. We hebben ondanks de centrale ligging geen geluidsoverlast gehad. Er is een buitenzwembad waar, ondanks het mooie weer, steeds ligstoelen vrij waren. Het hotel heeft een sauna en stoomcabine dat per dag een uur privé gereserveerd kan worden. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Caroline19-04-2017

Aanrader

Vlak in het centrum, een kiezelworp van het St-Baafsplein. Ook het Gravensteen, Korenmarkt, Vrijdagmarkt,... zijn binnen loopafstand. Vriendelijk onthaal, mooie standaard kamer met douche en verzorgingsproducten. Desondanks de ligging pal in het centrum hadden wij geen last van lawaai. De Gourmet bar is ook een aanrader, gezellige en mooi ingerichte ruimte met een mooie keuze aan gerechten en ruime openingsuren. Kortom, zeker een goeie prijs-kwaliteitverhouding, we komen zeker nog terug.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Elvira29-03-2017

Prettig hotel

Hotel heeft een perfecte ligging. De kamers zijn prima maar niet bijzonder. Het ontbijt en het diner waren erg lekker. Ook de wellness was fijn, hier kon je per dag een uur privé gebruik van maken.

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Douw6304-01-2017

Centraler in stad kan niet, kamers wat verouderd

Rond de jaarwisseling 2 nachten in dit hotel geweest. Het hotel is gevestigd middenin Gent. Wij liepen zo de kerstmarkt op, alle andere bezienswaardigheden ook naast de deur. Wij vinden Gent mooier/leuker dan Brugge, o.a. omdat Gent ook een studentenstad is . Parkeren in centrum is duur, wij hebben in de parkeergarage aan de Raam geparkeerd. 12 euro per nacht, 9 minuten lopen van hotel. De kamer is netjes, maar echt wel wat verouderd. Het gebouw is ook wat ouder en (daardoor) gehorig (deuren, voetstappen, kinderen). Je kan prima ontbijten in het hotel maar een volgende keer vinden we het leuker om dit in de stad zelf te doen. Voor ons waren twee dagen onvoldoende om alles te zien en mee te maken . Daarbij was het erg koud weer . Wij komen zeker terug in Gent, in het voorjaar of de zomer :-)

Gereisd met partner in december 2016

• 7R. Smit08-08-2016

Prima hotel voor 2 dagen Gent!

We zijn hier 2 nachten verbleven en hebben geen spijt gehad. Het hotel is gevestigd middenin Gent en dat is heerlijk. Parkeren kun je het beste doen bij parkeergarage Reep. Dit is een stuk goedkoper en het is ongeveer 8 minuten lopen naar het hotel. De kamer is netjes, maar niet bijzonder. Ontbijten kun je het beste gewoon in de stad doen. Binnen 100 meter genoeg mogelijkheden en het scheelt je een klap geld. Gent is een schitterende stad voor 2 / 3 dagen. Niet TE toeristisch, maar gezellig druk. Alles is op loopafstand van elkaar en je kijkt echt je ogen uit.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Hilbrand30-03-2016

Erg centraal gelegen en mooi hotel.

Echt midden in het centrum van Gent gelegen op loopafstand van eigenlijks alle bezienswaardigheden! Parkeren kan het best in de parkeergarage Vrijdagmarkt (dagtarief circa € 11 dus echt spotgoedkoop). Vanaf de parkeergarage is het een paar minuten wandelen. We kregen een gratis upgrade naar een ontzettend grote kamer met uitzicht op de oude stad (kamer 211). In tegenstelling tot eerdere berichten wel voldoende handdoeken op kamer en badkamer was groot, schoon en netjes. Toilet was apart en dus niet in de badkamer. Het was in maart te koud voor het zwembad maar het is vast erg lekker dat je midden in de stad (op een warme dag) nog even kan zwemmen. We hebben geen ontbijt gehad in het hotel (en dus ook geen oordeel) omdat je ook lekker in de stad kan ontbijten. Zeker een aanrader dit hotel!

Gereisd met partner in maart 2016

• 6M05-12-2015

Fantastische lokatie maar sterk verouderd..

Hotel ligt fantastisch midden in het centrum. De kamers zijn sterk verouderd en de badkamer is niet schoon, vooral gele kitranden. Met 2 personen 1 kleine en 1 grote handdoek is erg sober ook geen douchemat terwijl de vloer wel nat wordt.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Mariska15-08-2015

Geweldig hotel Geweldige mensen

Ik verbleef in dit hotel met een jong (10) en een ouder (16) kind. Voor beiden was dit hotel geweldig. Het zwembad was heerlijk als verkoeling. In de lounge was een kinect waarop kinderen van alle nationaliteiten samenspeelden. Bij het ontbijtbuffet mag je zelf je Belgische wafels bakken. Het buffet is zeer uitgebreid. Heerlijk warm biologisch brood, croissants, pain au chocolat et au raisins. Eieren, spek, champignons, kazen. Het enige dat ik miste was verse jus d' orange. De ligging van dit hotel was ongeloofelijk mooi. Overal om ons heen prachtige kathedralen. Alle mooie terrassen, musea, burchten, Patershol, universiteiten, kades, restaurantjes, winkels binnen 10 min loopafstand. Een supermarkt op 2 minuten. Aanrader: maak een avondwandeling: de omgeving van het hotel is in het donker magisch. Zulk vriendelijk en hartelijk personeel als bij dit Novotel heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Heel heel bijzonder. De stad Gent is wonderschoon. De mensen enorm vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Hotel Novotel Gent Centrum info