Géén boekingskosten
BelgiëOost VlaanderenGentHotels GentHotel NH Gent Sint Pieters

Hotel NH Gent Sint Pieters

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Gent Sint Pieters voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 44 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 44 reviews

• Airconditioning

Contact

44 Reviews over NH Gent Sint Pieters

• 5Anoniem19-12-2021

Verschrikkelijke bedden

Verschrikkelijke bedden. Kei hard. Slechte kussens. Putlucht bij de liften. Wc trok niet door. En we konden pas na 4 uur de kamer op

• 3hanneke12-06-2018

derde bed bleek geen bed te zijn

Afgelopen weekend een zeer gezellig weekend in Gent gehad. Echter ook een zeer vermoeiend weekend. Het derde bed op de kamer bleek geen bed, maar een stretcher van zeer slechte kwaliteit. Na de eerste nacht melding gedaan bij de balie. De oplossing was een extra dekbed. Opnieuw melding gedaan, maar een betere oplossing kon niet geboden worden, terwijl het hotel bij lange na niet vol was. Uiteindelijk maar op de grond geslapen, omdat dit minder pijn opleverde dan slapen op de slechte stretcher.

• 4Claudia11-02-2018

Éénmalige actie

Vind het de sterren niet waard. Via touroperator een leuke aanbieding ... dacht ik. Helaas...Een seperior room waarvan de meters die op de site vermeld staan, gelijk staan aan de standaard kamer, het balkon was een raam, de badjassen nergens te bekennen...het uitgebreidde ontbijt had droge broodjes waar geen kraak of smaak aan zat, en vond het niet passend bij 4*. Ik vermoed dat wij een standaard kamer hebben gekregen, maar dit werd stellig ontkent en ging men snel door met de uitcheck procedure. Nu heb ik niet teveel betaald, maar als je een seperior room koopt, dan verwacht je dit ook. Kortom, de site van dit hotel, strookt niet met de werkelijkheid.

• 8heintje23-09-2017

Super stad, met een gewldig hotel

Ligging hotel t.o.v binnenstad geweldig ,aardige mensen. mooie kamer. Moeilijkbereikbare parkeerplaats , wel goed beveiligd

• 6Fam. Holswilder18-06-2017

Prima hotel, matige bediening

Nette schone kamers, laminaat op de vloer perfect. Ontbijt is goed verzorgd en ruime keuze. Hotel ligt op half uur lopen van het centrum. Op 5 min lopen ben je bij het station waar je op tram 1 kunt stappen naar het centrum.

Onvriendelijk personeel achter de receptie die onze klachten over defecte en niet gevulde minibar en defecte airco niets mee hebben gedaan. Bij vertrek nogmaals aangegeven dat we echt uit bed hebben liggen zweten en toen werd vertelt dat er in de kast een losse airco stond want het probleem is bekend, erg slordig. Hadden een kamer aan de straatkant waardoor wij 's nachts veel overlast hadden van de voorbijkomende tram (om de 10 min) en de auto's reden daar ook belachelijk hard op de keien. Weinig geslapen helaas.

Gent zelf heel leuk stadje en dat maakte het toch weer de moeite waard. Restaurant Gillis op de Hoogstraag een echte aanrader voor carnivoren en bij het Groot Vleeshuis heerlijke streekproducten te verkrijgen. En vergeet de Gentse Neusekes niet.

• 8Corrine14-05-2017

Prima, rustig gelegen hotel om Gent te bezoeken.

Keurig hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en rustig gelegen. Op een alfuur loopafstand tot het centrum maar ook dichtbij het station om met de tram naar het centrum van Gent te gaan. Om de hoek een prima Italiaans restaurant, hebben daar heerlijk gegeten.

• 9m. ravensbergen01-08-2016

Geweldige locatie, echt een aanrader dit hotel!

De aankomst was een warm welkom. De receptionist, Luc was heel vriendelijk. De service in dit hotel is prima! Prachtig ruime kamer 105. Hotel ligt buiten het centrum, maar te voet naar centrum is heel goed te doen (15 min.). Veel bezienswaardigheden, een heel mooi en gezellig centrum en een boottocht door de grachten van Gent is een echte must! Het ontbijtbuffet is heerlijk en zeer uitgebreid. Voor kleine kinderen is dit een minder geschikt hotel, omdat het best luxe en rustig is vandaar de 6. Wij hebben een geweldig langweekend in Gent gehad!

• 7Heinrich von der swenkelknoeve15-02-2016

Prima prijs / kwaliteit

De kamers zijn simpel en licht verouderd maar verder netjes. De badkamer daartegenin doet doordat het allemaal wat ouders is wel enigszins smoezelig aan. Maar niet heel vies of iets dergelijks. Pluspunt is dat je wel een eigen koelkast in de kamer hebt en goede bedden.

In de eerste instantie kregen we een kamer met een (tussen)deur in de muur naar een andere kamer (ernaast)wat erg gehorig was. Direct gevraagd of we naar een andere kamer konden en dit was geen probleem. Dus wat dat betreft erg fijne service.

Ontbijt is prima en redelijk uitgebreid.

• 8Linda14-12-2015

Goed hotel

Dit hotel is echt een aanrader. Prettige service, eten is goed, kamers zijn schoon en modern. 4 sterren waardig!

• 5Evelien27-04-2015

Beter verwacht van een 4sterren hotel

3 sterren zou meer van toepassing zijn. Ontbijt is super en uitgebreid . Het hotel staat in de steigers momenteel (voorzijde gevel wordt gerenoveerd) Kamers hebben nodig ook een opknapbeurt nodig , vieze muren, kapotte kozijnen , slechte watertoevoer douche, wcbril oud en verkalkt. Kortom, we hadden wel iets meer verwacht van het hotel. Buurt is ook helemaal niet sfeervol. Wel ideaal met het openbaar vervoer te bereiken. Station is dichtbij (7min) . Centrum is 25 min lopen . Tram is sneller , neem een dagpas bij het station voor 5 euro en lijn 1 . Binnen 10 minuten stap je uit in het centrum bij de winkels . Alle bezienswaardigheden heb je daar binnen loopbereik . Gent is supermooi , maar voor een volgende x pakken we een ander hotel .

Hotel NH Gent Sint Pieters info

• AirconditioningBeschikbaar