Hotel NH Gent Belfort

Kinderhotel
Hotel NH Gent Belfort

167 reviews over Hotel NH Gent Belfort in het Nederlands

Perfecte ligging maar te duur

Marjolein van Dongen
15-10-2012

Mooie kamer die qua grote tegenvalt met de gewekte indruk op internet...

Hotel zit op een perfecte locatie. Het personeel vonden wij niet oprecht vriendelijk, dat was al voordat wij ze op een foutieve rekening wezen.

Parkeergarage is perfect maar erg duur per 24 uur zo ook het ontbijt dat naar onze mening niet voldoende werd aangevult (zelf een wafel maken is leuk en lekker maar als er dan geen beslag wordt aangevult in de drie kwartier dat wij daar zitten dan heb je er zo weinig aan..) er is gratis Wifi in het hotel alleen wordt het niet goed uitgelegd je krijgt namelijk een code voor 24 uur daarna moet je weer een nieuwe code halen, beetje jammer als je 's avonds al in je bed ligt....daarbij begint je scherm al met dat je €9,00 moet betalen....wij nederlanders schrikken daar nou eenmaal van (en we waren niet de enige, er zaten op dat moment meer mensen te klungelen met Wifi)

Kamer konden we zonder extra kosten verlengen tot Zondag 17.00u maar om 15.30u klopte wel de werksters aan?!?

Mooi hotel

flamingo2008
10-10-2012

Tweede keer in dit hotel.......prima ligging.

Lekker centraal.

Gratis Wifi op de kamer...wel even voucher vragen bij de receptie.

Ontbijt goed...en voor ieder wat wils.

Voor de 3e keer, fantastisch!

alexenkim2209
8-9-2012

Voor de 3e keer naar dit hotel geweest en dat zegt wel wat, een prachtige ligging, in het centrum dus dat is al een groot pluspunt!

Nieuw bij het ontbijt was voor ons dat je zelf een wafel kon maken, erg leuk :-)

Kamer netjes, service netjes, top!

Ongezellig maar comfortabel!

Tjeerd
5-9-2012

Dit is een prima hotel voor bijvoorbeeld een businesstrip. Verwacht geen persoonlijke behandeling of gezelligheid, daar is dit hotel net te groot voor. Kamers zijn standaard, maar schoon en ontbijt is redelijk uitgebreid. Ligging is zeer nabij het centrum!

Erg mooi hotel

josje
10-7-2012

Mooi hotel in het midden van Gent. De superior kamer de luxe gekregen na overboeking in NH Sint Pieters.

Mooie badkamer en grote kamer.

Super!

top hotel

Mossel
8-7-2012

wij hebben nadat we waren overgeboekt een nacht in dit hotel geslapen.

We waren heel tevreden. de kamers waren prima en het ontbijt was top

straatje door en je was in het centrum personeel was heel vriendelijk.

Mooi hotel in het centrum

jolandaknijn
29-6-2012

Leuk hotel voor een weekend,met parkeergarage onder het hotel.

Zeer goed hotel

Martine
13-6-2012

Parkeergarage onder het hotel voor 15 euro per dag, prettig want ligt in het hartje van gent. Je hoeft niet eerst in te checken voordat je de auto in de garage kan zetten. Op zondag ontbijt tot 12.00, dus de mogelijkheid om uit te slapen. Daarnaast pas uitchecken om 17.00, heerlijk! De bedden zijn fantastisch, de kamer is goed duister dus je slaapt goed. In het hotel is een bibliotheek waar je fijn kan zitten en boeken kan lenen. Het ontbijt is goed en uitgebreid.

Veel nachtlawaai!

Jansen Ine
23-5-2012

Mooi hotel. Ligging ideaal. Mooie kamer en zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Spijtig genoeg kamer gekregen op eerste verdiep aan de voorzijde. Hierdoor weinig geslapen door veel straatlawaai. Nog een minpuntje: vuilbakje badkamer was niet leeggemaakt!

Dit alles zijn dingen die kunnen gebeuren, maar bij uitchecken wordt niet gevraagd of alles naar wens was...

Centraal gelegen is dit hotel een prima uitvalsbasis om Gent te bezichtigen. Alle faciliteiten in het hotel hebben wij als perfect ervaren. Gent is een heel mooie en gezellige stad. Men kan er veel gebouwen, gevels en musea bekijken, een mooie en interessante boottocht maken en genieten van de spijzen en dranken in goede en gezellige restaurants.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Gent Belfort in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Gent Belfort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.