Hotel NH Gent Belfort

KinderhotelWeer vandaag5°1°
Hotel NH Gent Belfort

11 tips over Hotel NH Gent Belfort

MaschaG, 21-8-2016
Het Pakhuis om te eten (lekker, kleine porties), ontbijten bij Rosario (hotel is erg duur).
SL, 14-4-2014
De ontbijtzaal is groot en is een buffet met heel veel keuze, dus met een stevig ontbijt kun je tot ver in de middag mee, maar met € 21,- p.p.p.o. behoorlijk aan de prijs. Ben je geen grote ontbijter, sla het dure ontbijtbuffet af en ga dan "buiten de deur" ontbijten. Je zit toch middenin het centrum met talloze eettentjes en enkele bakkers in de buurt
Marjo , 3-9-2013

Ideaal daar het zo centraal ligt. In de omgeving is veel te doen voor iedereen is er wel wat te snuiven gezien de cultuur. Wij hebben op aanraden van zoover beoordelingen gegeten bij het Pakhuis. Denk er aan hier moet je wel reserveren. Heerlijk gegeten.

Ook bij Le Mistique in de zijstraat bij het hotel kun je heerlijk eten. dit is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Gent Belfort voor je op een rij gezet:

Marjolein van Dongen, 15-10-2012
Wij hebben in het eerste museum dat we bezochten de museumpas gekocht voor €20,00, dat scheelt veel geld als je een aantal museums en kerken wilt bezoeken EN je kan daardoor gratis gebruik maken van bus en tram.....
alexenkim2209, 8-9-2012
Neem een upgrade naar een superior kamer, betaal je een klein beetje bij maar het is zeker waard!
Jansen Ine, 23-5-2012
Vraag een kamer aan de achterzijde!

M.J.T. ten Haaf, 3-5-2012
theater . mooie oude gebouwen en kerken, de markt teveel knusse restaurantjes om op te noemen
Marjan Jansen, 20-4-2012

Bekijk in de Bataafskathedraal zeker "het lam Gods"vergeet niet om het luistertoestel te pakken voor de fantastische uitleg en beschrijving van die meesterwerk.

Ook slot Gravensteen is een aanrader,alleen NIET als je slecht te been bent.

En hou je van kreeft? Ga dan eten bij Le Grand Bleu,een klein stukje met de auto maar zó de moeite waard !

Gerben, 27-3-2012
Lekker gegeten in 'Het Pakhuis', mooi industrieel ingerichte ruimte waar we goed hebben gegeten. Je kunt het zo duur, of goedkoop maken als je zelf wilt. Wij hebben hier 3 uur getafeld. Carpaccio is heerlijk en vers, rundvlees was supermals! Het toetje met chocoladesoufflé was goddelijk! Echt doen!
Paul, 29-1-2012
Ga niet tijdens het lichtjesfeest naar Gent, want er is geen doorkomen aan in het centrum

We hebben een aantal aanbieders voor NH Gent Belfort voor je op een rij gezet: