Géén boekingskosten

Hotel NH Gent Belfort

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Gent Belfort voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 160 reviews

• Sportfaciliteiten

171 Reviews over NH Gent Belfort

• 8Rudi23-12-2021

Prima hotel

Ideale ligging, midden in het centrum van Gent. Vriendelijke ontvangst, we konden wel pas om 16.00h op de kamer. Ruime, propere kamer. Wel hebben we de indruk dat het hotel slechts deels gerenoveerd is. Sommige ruimtes zien er nog gedateerd uit. ´s Morgensvroeg was er veel lawaai op straat. Het ontbijt was rijkelijk. Veel keuze en lekker. Ook hier is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Enig minpuntje is de hoge prijs voor het parkeren van je auto.

• 7I Stoelinga06-09-2021

Gedateerd, jaren 80 kamer

Voor de locatie, super ligging, kamer jaren 80, niet zoals op foto bij booking.com

• 7A8416-02-2020

Top locatie, kamer verouderd

Echt een top locatie, midden in het centrum. Je kunt je auto parkeren op een gratis parkeerplaats buiten het centrum. Vervolgens met de bus naar het centrum, 2 min lopen naar het hotel! Kamers zijn aan de prijs, 125 euro per nacht. Wij vonden de kamers verouderd. Groot bed met slechte kussens. Ook was het erg warm op de kamer. Zelfs het raam open gehad in februari. Ontbijt was super, heel uitgebreid!!

• 10Pascalle20-04-2019

Fantastisch!

Het is echt midden in het centrum! Auto parkeren voor 25,- p nacht in hotel. Dus ga je 1 nacht kun je al vroeg parkeren en volgende dag laten staan voor maar 25,-

• 9Maaike04-01-2018

Super hotel voor een romantische stedentrip

Hotel ligt op een top locatie. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, je kan parkeren onder het hotel en zo de fotogenieke stad in wandelen. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien die je in een dergelijk hotel mag verwachten.

• 9Rhgj Ronde05-08-2017

Fantastische luxe schone kamer

De perfecte ligging vh hotel

• 9Anne-Bé29-07-2017

Elke keer weer geweldig!

Hotel Belfort is ons lievelingshotel in Gent, centraal gelegen, je loopt vanuit de deur rechtstreeks het centrum in, het heeft een geweldig ontbijt en vriendelijk personeel, de kamers zijn ruim met goede bedden en het is er schoon, wat wij heel belangrijk vinden. Het hotel heeft een ondergrondse parkeergarage, dus je zet je auto erin en hebt hem verder niet meer nodig. Kortom: dit hotel is een echte aanrader!

• 9rtvd22-04-2017

Uitstekend hotel

Plus: groot hotel midden in het centrum. Met airco en gratis wifi. De superior kamers zijn redelijk ruim. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt is helemaal prima. De omeletjes worden zelfs naar wens voor je bereid. De prijs-kwaliteit verhouding (actie 30% zomerkorting en gratis ontbijt) is OK (€103,55 per nacht). Onder het hotel is een ruime parkeergarage. Wij zijn hier geruime tijd geleden ook een keer geweest. Toen was het hotel nog onderdeel van Sofitel. Min: De wifi is uitermate traag.

• 8Carlijn19-04-2017

Top locatie!!

Fijn hotel, nette kamer gehad met super groot bed! Verder helemaal netjes. Ook het ontbijt is top, mega veel keus en alles lekker vers. De locatie is ideaal, je zit midden in de stad en loopt overal zo naar toe. Echt een aanrader voor een weekendje weg.

• 8Renske Fonville27-03-2017

Goede service en heerlijk ontbijt!

Het ontbijt springt eruit. Veel keus en fijn dat het kleine porties/ broodjes zijn. Zo kun je veel variëren... Kamer, groot bed ( standaard kamer ) , goede douche, ruim! Helaas een koelkast die defect was en daardoor elk half uur veel lawaai maakte. Daardoor een slechte nacht gehad. Het personeel heeft het de volgende ochtend wel goed opgelost en is ons tegemoet gekomen in de kamerprijs. We voelden ons daardoor serieus genomen. Goede service!

Hotel NH Gent Belfort info

• AirconditioningBeschikbaar