Hotel NH Gent Belfort

KinderhotelWeer vandaag13°8°
Hotel NH Gent Belfort
8,4

167 reviews over Hotel NH Gent Belfort in het Nederlands

Hotel ligt op een top locatie. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, je kan parkeren onder het hotel en zo de fotogenieke stad in wandelen. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien die je in een dergelijk hotel mag verwachten.

Fantastische luxe schone kamer

Rhgj Ronde
5-8-2017

De perfecte ligging vh hotel

Elke keer weer geweldig!

Anne-Bé
29-7-2017

Hotel Belfort is ons lievelingshotel in Gent, centraal gelegen, je loopt vanuit de deur rechtstreeks het centrum in, het heeft een geweldig ontbijt en vriendelijk personeel, de kamers zijn ruim met goede bedden en het is er schoon, wat wij heel belangrijk vinden. Het hotel heeft een ondergrondse parkeergarage, dus je zet je auto erin en hebt hem verder niet meer nodig. Kortom: dit hotel is een echte aanrader!

Uitstekend hotel

rtvd
22-4-2017

Plus: groot hotel midden in het centrum. Met airco en gratis wifi. De superior kamers zijn redelijk ruim. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt is helemaal prima. De omeletjes worden zelfs naar wens voor je bereid. De prijs-kwaliteit verhouding (actie 30% zomerkorting en gratis ontbijt) is OK (€103,55 per nacht). Onder het hotel is een ruime parkeergarage. Wij zijn hier geruime tijd geleden ook een keer geweest. Toen was het hotel nog onderdeel van Sofitel.

Min: De wifi is uitermate traag.

Top locatie!!

Carlijn
19-4-2017

Fijn hotel, nette kamer gehad met super groot bed! Verder helemaal netjes. Ook het ontbijt is top, mega veel keus en alles lekker vers. De locatie is ideaal, je zit midden in de stad en loopt overal zo naar toe. Echt een aanrader voor een weekendje weg.

Goede service en heerlijk ontbijt!

Renske Fonville
27-3-2017

Het ontbijt springt eruit. Veel keus en fijn dat het kleine porties/ broodjes zijn. Zo kun je veel variëren...

Kamer, groot bed ( standaard kamer ) , goede douche, ruim!

Helaas een koelkast die defect was en daardoor elk half uur veel lawaai maakte. Daardoor een slechte nacht gehad. Het personeel heeft het de volgende ochtend wel goed opgelost en is ons tegemoet gekomen in de kamerprijs. We voelden ons daardoor serieus genomen. Goede service!

Stond een halfnaakte man in de zomer

Annette
8-1-2017

Hele nare ervaring gehad. Om half 6 in de ochtend stond er ineens een halfnaakte man in onze kamer, in het donker. Mijn vriend heeft hem weg moeten sleuren. Hotelmanagement nam na huilend gebeld te hebben naar de receptie niet eens de moeite om langs te komen. De volgende dag wilden ze ons niet eens compenseren voor onze vreselijke nacht. Wat een slecht management, echt schandalig.

mooi groot hotel

BART001
7-1-2017

zeer groot hotel op een goeie locatie ,vlak bij de winkelstraat

en alle bezienswaardigheden

de kerstmarkt begon letterlijk voor de deur.

het ontbijt is echt super, alles is aanwezig zowel warm als koud.

mooie ruime kamers

taxi van station sint pieters naar hotel 8.50€

was ons eerste bezoek aan gent en het was echt de moeite,zowel het hotel als de stad

J&I
19-12-2016

Heerlijk verblijf, omdat we vroeg kwamen inchecken was onze kamer nog niet klaar. We kregen gratis een upgrade naar een executive room. Deze was prachtig, super ruim! Personeel was uitermate vriendelijk. Ontbijt was zeer goed, ruime keuzes in gezellige ontbijtzaal. Late check-out op zondag was perfect.

Aanrader

Jan
18-9-2016

Prima hotel, aanrader. Vriendelijk personeel, verzorgde kamer, stil en koel. Ontbijt uitstekend heerlijke verse producten.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Gent Belfort in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Gent Belfort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.