Hotel NH Gent Belfort

Tonen op kaart

168 reviews over Hotel NH Gent Belfort

• 7A8416-02-2020

Top locatie, kamer verouderd

Echt een top locatie, midden in het centrum. Je kunt je auto parkeren op een gratis parkeerplaats buiten het centrum. Vervolgens met de bus naar het centrum, 2 min lopen naar het hotel! Kamers zijn aan de prijs, 125 euro per nacht. Wij vonden de kamers verouderd. Groot bed met slechte kussens. Ook was het erg warm op de kamer. Zelfs het raam open gehad in februari. Ontbijt was super, heel uitgebreid!!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Pascalle20-04-2019

Fantastisch!

Het is echt midden in het centrum! Auto parkeren voor 25,- p nacht in hotel. Dus ga je 1 nacht kun je al vroeg parkeren en volgende dag laten staan voor maar 25,-

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Maaike04-01-2018

Super hotel voor een romantische stedentrip

Hotel ligt op een top locatie. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, je kan parkeren onder het hotel en zo de fotogenieke stad in wandelen. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien die je in een dergelijk hotel mag verwachten.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

9Rhgj Ronde05-08-2017

Fantastische luxe schone kamer

De perfecte ligging vh hotel

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Anne-Bé29-07-2017

Elke keer weer geweldig!

Hotel Belfort is ons lievelingshotel in Gent, centraal gelegen, je loopt vanuit de deur rechtstreeks het centrum in, het heeft een geweldig ontbijt en vriendelijk personeel, de kamers zijn ruim met goede bedden en het is er schoon, wat wij heel belangrijk vinden. Het hotel heeft een ondergrondse parkeergarage, dus je zet je auto erin en hebt hem verder niet meer nodig. Kortom: dit hotel is een echte aanrader!

Gereisd met partner in december 2016

• 9rtvd22-04-2017

Uitstekend hotel

Plus: groot hotel midden in het centrum. Met airco en gratis wifi. De superior kamers zijn redelijk ruim. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt is helemaal prima. De omeletjes worden zelfs naar wens voor je bereid. De prijs-kwaliteit verhouding (actie 30% zomerkorting en gratis ontbijt) is OK (€103,55 per nacht). Onder het hotel is een ruime parkeergarage. Wij zijn hier geruime tijd geleden ook een keer geweest. Toen was het hotel nog onderdeel van Sofitel. Min: De wifi is uitermate traag.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Carlijn19-04-2017

Top locatie!!

Fijn hotel, nette kamer gehad met super groot bed! Verder helemaal netjes. Ook het ontbijt is top, mega veel keus en alles lekker vers. De locatie is ideaal, je zit midden in de stad en loopt overal zo naar toe. Echt een aanrader voor een weekendje weg.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Renske Fonville27-03-2017

Goede service en heerlijk ontbijt!

Het ontbijt springt eruit. Veel keus en fijn dat het kleine porties/ broodjes zijn. Zo kun je veel variëren... Kamer, groot bed ( standaard kamer ) , goede douche, ruim! Helaas een koelkast die defect was en daardoor elk half uur veel lawaai maakte. Daardoor een slechte nacht gehad. Het personeel heeft het de volgende ochtend wel goed opgelost en is ons tegemoet gekomen in de kamerprijs. We voelden ons daardoor serieus genomen. Goede service!

Gereisd met partner in maart 2017

• 1Annette08-01-2017

Stond een halfnaakte man in de zomer

Hele nare ervaring gehad. Om half 6 in de ochtend stond er ineens een halfnaakte man in onze kamer, in het donker. Mijn vriend heeft hem weg moeten sleuren. Hotelmanagement nam na huilend gebeld te hebben naar de receptie niet eens de moeite om langs te komen. De volgende dag wilden ze ons niet eens compenseren voor onze vreselijke nacht. Wat een slecht management, echt schandalig.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9BART00107-01-2017

mooi groot hotel

zeer groot hotel op een goeie locatie ,vlak bij de winkelstraat en alle bezienswaardigheden de kerstmarkt begon letterlijk voor de deur. het ontbijt is echt super, alles is aanwezig zowel warm als koud. mooie ruime kamers taxi van station sint pieters naar hotel 8.50€ was ons eerste bezoek aan gent en het was echt de moeite,zowel het hotel als de stad

Gereisd met partner in december 2016

11 tips over Hotel NH Gent Belfort

• SL, 14-04-2014

De ontbijtzaal is groot en is een buffet met heel veel keuze, dus met een stevig ontbijt kun je tot ver in de middag mee, maar met € 21,- p.p.p.o. behoorlijk aan de prijs. Ben je geen grote ontbijter, sla het dure ontbijtbuffet af en ga dan "buiten de deur" ontbijten. Je zit toch middenin het centrum met talloze eettentjes en enkele bakkers in de buurt

• Marjo , 03-09-2013

Ideaal daar het zo centraal ligt. In de omgeving is veel te doen voor iedereen is er wel wat te snuiven gezien de cultuur. Wij hebben op aanraden van zoover beoordelingen gegeten bij het Pakhuis. Denk er aan hier moet je wel reserveren. Heerlijk gegeten. Ook bij Le Mistique in de zijstraat bij het hotel kun je heerlijk eten. dit is ook een aanrader.

• Marjolein van Dongen, 15-10-2012

Wij hebben in het eerste museum dat we bezochten de museumpas gekocht voor €20,00, dat scheelt veel geld als je een aantal museums en kerken wilt bezoeken EN je kan daardoor gratis gebruik maken van bus en tram.....

1 vraag over Hotel NH Gent Belfort

• Erwin , 24-01-2017

Is het parkeren gratis zo niet hoeveel kost dit dan

rtvd, 22-04-2017

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald